statistics

Pagina: 1
Acties:

• KiNgSiZZe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-07-2022
ben nu sinds 5 dagen continu aan het grazen met een P90 maar ik zie nog steeds geen statistics van mezelf. Heb al een paar keer geflushed.

Wie kan me helpen??

email adres = kingsizze@hotmail.com

As finishing touch god created the Dutch

• weird0
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-04 00:09

weird0

The Luck is Dying

[rc5]
preferred-blocksize=33

kijk es in je .ini of je dah tegen komt .. dan KAN het wel eens zijn dat het wat langer duurt als 5 dagen voordag je 1 block van 32wu's klaar heb :)

€ Hij is weer heerlijk hoor coby
€ join us @ http://team.aggression.nl soon @ https://teamparkstad.nl

• KiNgSiZZe
heb de hele installatie goed uitgevoerd mbv de instructies op tweakers.net en de dpc site. preferred-blocksize=33.

Maar het klopt inderdaad, sinds net is ie pas klaar met 1 rc5 packet (de 32 wu's). Ik wist niet dat het daardoor kwam. Ga gauw ff flushen. Sta ik er misschien morgen wel bij.

thnx a lot

• Cyberjunkie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-12-2024
5 dagen over 32 wu's? Dat is toch triest! :'(
Maar goed, we wachten het rustig af, die koe zorgt vanzelf naar een onverzadigbare behoefte tot een snellere PC ;) Zo voel ik met mijn PII400@450 met 1,2 Mkeys/s langzaam maar zeker wat ergernis over zulke magere prestaties...

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-05 21:40

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

kben op dit gebied een NEWBIE.... ehm... ik heb ook die 33 ingeramd... maar op m'n monitor zie ik steeds een 'progress-balk' vollopen naar 100%.... Afhankelijk van de pc doet hij er langer of korter over. Ik weet wel dat op m'n normale bak die 100% heeeeel wat keren is bereikt.... wordt daarna niet geflushed??????

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-05 00:26
Op dinsdag 12 december 2000 16:25 schreef Cyberjunkie het volgende:
5 dagen over 32 wu's? Dat is toch triest! :'(
Maar goed, we wachten het rustig af, die koe zorgt vanzelf naar een onverzadigbare behoefte tot een snellere PC ;) Zo voel ik met mijn PII400@450 met 1,2 Mkeys/s langzaam maar zeker wat ergernis over zulke magere prestaties...
doe ff normaal :(
wees liever blij dat deze jongeman ons gaat vergezellen....ik doe zelf met 2 pentium 100's mee.....als wij dat zelf toch leuk vinden, niet iedereen heeft een dure computer.

dus bij deze.......welkom KiNgSiZZe
en veel graasplezier :+

(edit: spelfoutje)

• MarcyDarcy
Op dinsdag 12 december 2000 16:34 schreef wfvn het volgende:
kben op dit gebied een NEWBIE.... ehm... ik heb ook die 33 ingeramd... maar op m'n monitor zie ik steeds een 'progress-balk' vollopen naar 100%.... Afhankelijk van de pc doet hij er langer of korter over. Ik weet wel dat op m'n normale bak die 100% heeeeel wat keren is bereikt.... wordt daarna niet geflushed??????
nu ik toch bezig ben met quoten :)

dat komt omdat in je buff-in meer packets zitten (van 33)....per keer pakt ie 1 packet van 33 en werkt die af......zo als je dus een tijdje bezig bent dan zie je bijv
[Dec 12 10:47:51 UTC] 25 RC5 packets (748 work units) remain in buff-in.rc5
[Dec 12 10:47:51 UTC] Projected ideal time to completion: 21.05:28:16.00
[Dec 12 10:47:51 UTC] 28 RC5 packets (532 work units) are in buff-out.rc5
.....10%.....20%...
hier zie je dus dat ik reeds 532 work units (wu's) heb gedaan (zie buff out..deze heb je al af) en er staan nog 25 packets met totaal 748 work unit's op me te wachten.

Het ligt aan de instellingen of ie automatisch flushd nadat je buff in helemaal leeg is....maar je kan ook handmatig flushen...dat doe je door met de rechter muisknop op het koetje te klikken en dan te kiezen voor flush.

duidelijk zo?

• KiNgSiZZe
vind het fijn erbij jullie te horen. ga er (hopelijk) vanavond nog een p166 bij zetten. scheelt toch weer een beetje. Mijn "hoofd" pc laat ik alleen 's nachts grazen de rest is ie samen met mij bezig met andere dingen.

nogmaals bedankt voor de info.

• Cyberjunkie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-12-2024
Op dinsdag 12 december 2000 16:38 schreef MarcyDarcy het volgende:

[..]
doe ff normaal :(
wees liever blij dat deze jongeman ons gaat vergezellen....ik doe zelf met 2 pentium 100's mee.....als wij dat zelf toch leuk vinden, niet iedereen heeft een dure computer.
Oh, maar ik vind het zo verdrietig als je 5 dagen moet wachten voordat je metertje bij 100% is, en je dus ten hoogste 1x per 5 dagen in de statistieken staat. Snik... Maar jullie vinden het toch leuk om mee te doen? :? Tsjonge... nou, wel tof natuurlijk. Misschien ben ik wat te ongeduldig daarvoor. En flush je dan namens jezelf, of voor een team?

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:09
Als je met andere dingen bezig bent kun je je koetje gewoon laten draaien. Normaal gesproken merk je daar nl. niets van. Je client pakt nl. alleen de idle tijd van de processor. Als je PC dus de processor nodig heeft gaat dat altijd voor. Pas als er niets meer te doen is gaat ie blokjes kraken. Gewoon je koetje overdag dus ook draaien als je bezig bent :)

[removed]

• MarcyDarcy
Op dinsdag 12 december 2000 17:41 schreef Cyberjunkie het volgende:

[..]
Oh, maar ik vind het zo verdrietig als je 5 dagen moet wachten voordat je metertje bij 100% is, en je dus ten hoogste 1x per 5 dagen in de statistieken staat. Snik... Maar jullie vinden het toch leuk om mee te doen? :? Tsjonge... nou, wel tof natuurlijk. Misschien ben ik wat te ongeduldig daarvoor. En flush je dan namens jezelf, of voor een team?
ik flush namens mezelf en heb hulp van nog iemand.....kijk maar eens op http://stats.distributed.net/rc5-64/psummary.php3?id=302500 voor mijn stats (als de statsrun klaar is).......zo onverdienstelijk is het nog allemaal niet :)

enne so what als ik maximaal 75 wu's per dag doe.....ik heb dezelfde drijfveer als jij......hoger komen....en dat lukt nog redelijk :)

Verwijderd

Probeer ook als het even kan niet al te 'zware' programma's aan te hebben als je ze niet gebruikt bv. Screensaver..
Dat kan een hoop schelen!

• KiNgSiZZe
Consider it done!! Het weiland begint vol te worden!! Ik heb nu een P90, P166 & parttime P3 450 aan het grazen

Voor wat betreft het verloop naar 100%', da's zon 1,5 keer per dag schat ik.

Maar ik begrijp dus goed dat als je dat ie de 100% heeft dat er dan een pakketje klaar is, dat ie dan werkt. Want ik heb al wel een paar keer een los pakketje geflushed met gebruik dan Update buffers. Ook vóór de post van dit bericht.

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-05 21:40

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

MarcyDarcy
Thanx

• Robinski
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:03

Robinski

A.K.A. RHarmsen

Mijn AMD-K6-2 400Mhz doet +/- 612 KKeys/Sec en m'n Pentium 133Mhz doet +/- 120 KKets/Ses

weet dat het wel niet zo veel is, maar het werkt.

PS. heb nu m'n pa zover om zijn computer op zijn werk (Config onbekend) 24/7 te laten draaien, dus dat loopt ook wel binnen!!!! :) :) }:O }:O }:O }:O

10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput

• KiNgSiZZe
ehhj, mijn P90 doet er 121,719 kkeys/s over. Heb ik er voor niets tegen gevloekt. Anyhow wij zijn dan maar de laatste loodjes he ????

Pagina: 1