Ik zoek en manier om het volgende te bereiken:
via een simpel JS script kan ik info over bezoekers van mijn site te weten komen
standaardwerk dus.
Maar nu zoek ik een manier om deze gegevens in een soort logfile te zetten. Aangezien ik GEEN beschikking heb over een MySQL database is een PHP/MySQL oplossing niet mogelijk. PHP ondersteuning heb ik wel.
Ik ken PHP gastenboeken die max. 20 berichten kunnen onthouden, en deze opslaan in een .DAT file. Is zoiets ook mogelijk in dit geval?(Het maakt me verder niet uit of het in een DAT/TXT/Whatevah file komt te staan, als ik t maar kan lezen
)
Ik heb al gezocht op GoT en o.a. dit gevonden, maar dit werkt allemaal via MySQL. Op google heb ik ook gezocht-->hetzelfde. Ook op phpfreaks en hotscripts kan ik niets vinden...
Wie helpt mij?
via een simpel JS script kan ik info over bezoekers van mijn site te weten komen
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
| <script type="text/javascript"> document.write("<b>BROWSER:</b> ") document.write(navigator.appName + "<br>") document.write("<b>BROWSER VERSIE:</b> ") document.write(navigator.appVersion + "<br>") document.write("<b>CODE:</b> ") document.write(navigator.appCodeName + "<br>") document.write("<b>PLATFORM:</b> ") document.write(navigator.platform + "<br>") document.write("<b>REFERRER:</b> ") document.write(document.referrer + "<br>") document.write("<b>SCHERMRESOLUTIE:</b> ") document.write(screen.width + "*") document.write(screen.height + "<br>") document.write("<b>BESCHIKBARE SCHERMRUIMTE:</b> ") document.write(window.screen.availWidth + "*") document.write(window.screen.availHeight + "<br>") document.write("<b>KLEURDIEPTE:</b> ") document.write(window.screen.colorDepth + "<p>") document.write("<b>///VOLGENDE///</b>" + "<p>") </script> |
standaardwerk dus.
Maar nu zoek ik een manier om deze gegevens in een soort logfile te zetten. Aangezien ik GEEN beschikking heb over een MySQL database is een PHP/MySQL oplossing niet mogelijk. PHP ondersteuning heb ik wel.
Ik ken PHP gastenboeken die max. 20 berichten kunnen onthouden, en deze opslaan in een .DAT file. Is zoiets ook mogelijk in dit geval?(Het maakt me verder niet uit of het in een DAT/TXT/Whatevah file komt te staan, als ik t maar kan lezen
Ik heb al gezocht op GoT en o.a. dit gevonden, maar dit werkt allemaal via MySQL. Op google heb ik ook gezocht-->hetzelfde. Ook op phpfreaks en hotscripts kan ik niets vinden...
Wie helpt mij?
leoaq.fm // Jeune Loop