ik zit met 2 problemen. Ik heb pas de Canon powershot A80 gekocht maar met een duitse handleiding. weet iemand waar ik de Nederlandse kan downloaden. En dan mijn andere vraag. Ik kan mijn camera niet installeren in windows XP ik heb al diverse malen van alles geprobeert maar hij(de pc0 ziet hem niet.
Aan de NL handleiding kan ik je niet helpen. Bij mijn A70 werkt het linken alleen als je de schakelaar om te kiezen tussen foto's maken en foto's afspelen hebt staan op de afspeelstand.
Als ik zo even op canon.nl kijk vind ik dat je tegen betaling wel een handleiding kan krijgen.
Wat dat installeren van camera betreft, meestal is het gewoon op USB aansluiten en aanzetten. Misschien moet je hem in een bepaalde stand zetten (herinner ik me van de Canon G1 waar ik ook mee gewerkt heb). Je zou opzich geen drivers nodig hebben, hij wordt gewoon herkent als externe harde schijf.
Wat dat installeren van camera betreft, meestal is het gewoon op USB aansluiten en aanzetten. Misschien moet je hem in een bepaalde stand zetten (herinner ik me van de Canon G1 waar ik ook mee gewerkt heb). Je zou opzich geen drivers nodig hebben, hij wordt gewoon herkent als externe harde schijf.
A80 moet op foto bekijken staan wil je ze kunnen kopieren naar je pc.
Volgens mij
Volgens mij
drivers zijn gewoon te vinden op powershot.com
misschien moet je eens een windows update draaien, windows xp zou hem namelijk gewoon moeten herkennen/installeren
misschien moet je eens een windows update draaien, windows xp zou hem namelijk gewoon moeten herkennen/installeren
Volgens de site van Canon kan je de handleidingen niet downloaden ivm copyrights.
:
hier kan je een handleiding bestellen, maar het kost wel wat een hoop voor een handleidingHelaas is het, om redenen die verband houden met copyright rechten, niet mogelijk om handleidingen via onze site beschikbaar te stellen.
Originele handleiding digitale camera’s incl. software vanaf € 25,00 excl. BTW/ ex verzendkosten € 4,00
Originele handleiding EOS camera’s vanaf € 15,00 excl. BTW/ex verzendkosten € 3,50
Originele handleiding video camera’s vanaf € 20,00 excl. BTW/ex verzendkosten € 4,00
[ Voor 4% gewijzigd door Glabbeek op 27-01-2004 23:49 ]
En zo is het maar net.
Nee, dat is gewoon puur de uitzuigersmentaliteit van Nederlandse importeurs. Gek he, dat je van zowat alle apparaten manuals kunt downen, behalve van camera's? Nou, buiten Nederland lukt je dat wel. Via Canon.com kom je op de Amerikaanse site, waar je bijvoorbeeld deze link aantreft naar de PDF-manual van de A80. Het is wel een Engelse manual.
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
Ff naar de winkel terug gaan waar je hem gekocht hebt, zij kunnen dan proberen om de nl handleiding te bestellen en mischien nog wel kosteloos.
Doen wij ook als er ergens geen nl handleiding bijzit. Is wel de minste moeite die je kan doen voor een klant.
Doen wij ook als er ergens geen nl handleiding bijzit. Is wel de minste moeite die je kan doen voor een klant.
Pagina: 1