Toon posts:

Processor / Moderbord prob ?? HELP !

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
heej .. ik ga aankomende vrijdag naar netgamez .. en ik ben het nu eindelijk eens zat om me pc zo fucked te hebben.

Ik heb het volgende probleem ..

Ik heb een AMD athlon 1,4 en een asus moederbord (weet me god niet hoe of wat) maar in ieder geval .. me amd athlon 1,4 kan geen 1,4 draaien :| .. hij staat in bios nu als 1,0 .. las ik dat verander in 1,4 (wat hij voorheenw el aankon) dan start ik me pc opnieuw op en dan blijft hij opnieuw opstarten bij het laden van windows .. mijn pc is dus erg traag geworden .. iemand tip ? ..

HELP ME PLEASE !!!!!

• Race Eend
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
Leuke info.. niet op standaard snelheid lopen kan meerdere oorzaken hebben..

- koeling
- incompatibaliteit met mobo
- voeding schiet te kort.

Meer info graag, en kijk vooral je temps eens na!

Verwijderd

Topicstarter
ik ben real time pc newb .. ik weet er geen ruk vanaf :S:S .. me koeling blaast wel als een beest dus .. daar licht het dnek ik niet aan .. temp is rond de 40

Verwijderd

als je er geen "ruk" van weet, is het mss beter om is naar de pc-winkel ermee te gaan :)

Verwijderd

Hoe staat je FSB ?? we kunnen je niet echt verder helpen als je meer info geef bijv je mobo (chipset,welke serie ??) daarbij nog andere dingen voeding en andere apparaturen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2004 21:32 ]

Verwijderd

Topicstarter
sjah .. weetje hoeveel geld dat kost .. ik heb geen geld .. ik probeer het op een primitieve manier ..

Verwijderd

Topicstarter
hoe kom ik dat te weten mobo ofzo wat dat ook mag zijn en me chipset etc

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:18
PMG Beleid Lees deze eerst maar door. Je geeft gewoon veel te weinig info, laat staan dat je zelf wat geprobeerd hebt.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.