Geen, ze hebben een FUP, geen datalimiet.
Staat ook op de site, overigens...
Staat ook op de site, overigens...
Virussen? Scan ze hier!
Ik dacht dat @home een FUP had
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Inderdaad in principe geen zolang je maar niet buitensporig veel netwerkverkeer hebt... Er zijn geen concrete getallen voor....
Ik ken mensen die gedurende de nachten zo'n 150 - 200 GB/maand trekken en die niets horen van @home en ik ken mensen die rond een uur of 8 's avonds elke dag een gig van 't werk naar huis trekken, die zijn opgebeld of dat ook op een ander tijdstip zou kunnen.
oftewel Fair Use Policy.
oftewel Fair Use Policy.
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
ok dan................ik kon het niet van op de @home site sorry
Ik download ook meestal rond de nacht
Ik download ook meestal rond de nacht
Hoi, welkom op GoT. Ik wil je dringend verzoeken om Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) te lezen; er worden namelijk 2 essentiele dingen van je verwacht: 1. zelf zoeken (dit onderwerp is namelijk al vaker langsgekomen en best te vinden met de GoT-search); 2. een fatsoenlijke topicstart. Bij bovengenoemde URL kun je er alles over lezenVerwijderd schreef op 27 januari 2004 @ 21:19:
Weet iemand wat ongeveer het datalimit van @home is?
Of precies;)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()