[OE] opgeslagen DBX bestanden opent hij niet meer? *

Pagina: 1
Acties:

• the_RJ
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-12-2025

the_RJ

Banana Hammock!

Topicstarter
Hallo,

Bij iemand hier in de buurt was een virus aangetroffen op hun computer, zij hebben toen een backup cd gemaakt van hun emails/adresboek en format C: gedaan. Nu werd ik ineens geroepen, want de bestanden waren niet meer te openen met Outlook.

Het betreft .dbx bestanden, ik kan ze niet importeren. Weet iemand hier meer over? Outlook Express 5 wordt hierbij gebruikt, ik heb geen idee of er nog meer info nodig is, maar zeg het graag als je het nodig hebt :)

System Specs! - "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story" Barney Stinton

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Outlook is geen Outlook Express --> titel edit. Verder is OE weer geen OS dus ik verplaats het ook nog eens naar Software Algemeen :)

Je hebt ze al van readonly afgehaald? Check iig. http://insideoe.tomsterdam.com/ even

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• the_RJ
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-12-2025

the_RJ

Banana Hammock!

Topicstarter
ow sorry :x

Ik ben de hele site aan het doorspitten, ik heb al wat gevonden om te proberen, bedankt m8 :)

En verder, deze mensen zijn zo slim geweest windows ME te nemen, voor als dat nog uit zou kunnen maken

System Specs! - "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story" Barney Stinton