Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

"last" en prefs

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:02

Bezulba

Formerly known as Eendje

Topicstarter
beetje vage titel :P maar als ik op last click bij een topic en het topic bestaat uit meerdere pagina's dan klopt het aantal msg's per pagina niet meer.

als ik bijv bij dit topic ([rml][ HowTo] Ledbar met 64 leds[/rml]) de 2de pagina selecteer begint die 2de pagina met de post van iambig
iambig schreef op 23 januari 2004 @ 19:50:
nou die individuele prints kan ik wel bedenken jah maar de controllerprint gaat bij mij niet lukken...
maar als ik op last druk begint de pagina met de post van benadski
Benadski schreef op 22 januari 2004 @ 14:09:
Heej, zo'n idee om 32 LEDs PWM aan te sturen had ik ook! Alleen is mijn schema wat anders, ik gebruik ook een AVR in plaats van de PIC.

PWM'en van meerdere kanalen kan in software trouwens gemakkelijk gedaan worden. Je kan bijvoorbeeld een timertje laten lopen en continu alle waardes voor de LEDs ermee vergelijken en daarmee uitzetten. Als de teller weer bij 0 is gaan alle LEDs weer aan (behalve die met waarde 0).

Een klein projectje van me met softwarematige PWM signalen in een AVR kun je hier vinden. De source is niet geoptimaliseerd enzo, maar het werkt best wel aardig! :)
klopt dus niet helemaal.

geen superbug maar we willen allemaal perfectie toch? :P

blup

Verwijderd

Als ik je goed begrijp:

Als je op "last" klikt krijg je niet de laatste pagina maar gewoon het ingestelde aantal posts (bijv 40) vanaf de laatste post. Zijn er 70 posts krijg je met last dus 31-70 te zien (40 posts). Pagina twee geeft 41-70 (29 posts dus). Is dat wat je bedoelt? Ik zie er wel logica in eigenlijk, en neem ook aan dat dit zo bedoelt is. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2004 21:17 ]

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 januari 2004 @ 21:16:
Als ik je goed begrijp:

Als je op "last" klikt krijg je niet de laatste pagina maar gewoon het ingestelde aantal posts (bijv 40) vanaf de laatste post. Zijn er 70 posts krijg je met last dus 31-70 te zien (40 posts). Pagina twee geeft 41-70 (29 posts dus). Is dat wat je bedoelt? Ik zie er wel logica in eigenlijk, en neem ook aan dat dit zo bedoelt is. ;)
nou ik heb dus 100 posts per pagina ingesteld. en dat neemt ie dus niet over bij last

blup

Verwijderd

eendje schreef op 27 januari 2004 @ 21:19:
nou ik heb dus 100 posts per pagina ingesteld. en dat neemt ie dus niet over bij last
Hoeveel posts staan er volgens jou dan in [rml][ HowTo] Ledbar met 64 leds /last[/rml]?

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Topicstarter
185

blup

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Dus bij last klikken krijg je ze vanaf 85 en bij 2de pagina krijg je ze vanaf 101. Klop toch precies dat er een verschil in zit???

Last pakt de laatste 100 post en 2de pagina pakt de 2e honderd posts. Werking klopt precies

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Topicstarter
Gomez12 schreef op 28 januari 2004 @ 17:34:
Dus bij last klikken krijg je ze vanaf 85 en bij 2de pagina krijg je ze vanaf 101. Klop toch precies dat er een verschil in zit???

Last pakt de laatste 100 post en 2de pagina pakt de 2e honderd posts. Werking klopt precies
hmm je hebt gelijk...

oke :P

blup

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:06

crisp

Devver

Pixelated

ok :)

Intentionally left blank

Pagina: 1