beetje vage titel
maar als ik op last click bij een topic en het topic bestaat uit meerdere pagina's dan klopt het aantal msg's per pagina niet meer.
als ik bijv bij dit topic ([rml][ HowTo] Ledbar met 64 leds[/rml]) de 2de pagina selecteer begint die 2de pagina met de post van iambig
geen superbug maar we willen allemaal perfectie toch?
als ik bijv bij dit topic ([rml][ HowTo] Ledbar met 64 leds[/rml]) de 2de pagina selecteer begint die 2de pagina met de post van iambig
maar als ik op last druk begint de pagina met de post van benadskiiambig schreef op 23 januari 2004 @ 19:50:
nou die individuele prints kan ik wel bedenken jah maar de controllerprint gaat bij mij niet lukken...
klopt dus niet helemaal.Benadski schreef op 22 januari 2004 @ 14:09:
Heej, zo'n idee om 32 LEDs PWM aan te sturen had ik ook! Alleen is mijn schema wat anders, ik gebruik ook een AVR in plaats van de PIC.
PWM'en van meerdere kanalen kan in software trouwens gemakkelijk gedaan worden. Je kan bijvoorbeeld een timertje laten lopen en continu alle waardes voor de LEDs ermee vergelijken en daarmee uitzetten. Als de teller weer bij 0 is gaan alle LEDs weer aan (behalve die met waarde 0).
Een klein projectje van me met softwarematige PWM signalen in een AVR kun je hier vinden. De source is niet geoptimaliseerd enzo, maar het werkt best wel aardig!
geen superbug maar we willen allemaal perfectie toch?
blup