Toon posts:

Nog een keer

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
In dit topic verwijs ik naar mijn vorige topic, waar onterecht een slotje op is gekomen: Nieuw bios AMD A7N8X-X? . Hierin zeggen zowel 2Cool2Rule als Reemf: Zet in je BIOS bij FSB ipv. van auto op manual. Denken jullie dat ik dit zelf niet heb geprobeerd??? Ik citeer uit mijn mobo-boekje: The A7N8X-X supports Athlon XP processors with 'Quantispeed' data processing, large data caches, 3D enhancements and 400/333/266Mhz bus speeds.
Ik citeer nog een keer: CPU: Socket A for AMD Duron/Athlon/Athlon XP 300+ or higher
400/333 Mhz FSB Support
En nog een keer: FSB: 400/333/266/200Mhz
Is het nu duidelijk dat hier in mijn bios écht geen optie voor is? Zoniet zeg je het maar, kom ik met nog een paar citaten :( !!!

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
offtopic:
zou jij alsjeblieft je ondertitel wat korter willen maken? m'n layout wordt een beetje vern**kt :)

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Nee... dat zal niet aanwezig zijn op je mobo als je alleen maar uit die optie's kan kiezen... Je moederbord moet dit namelijk ook ondersteunen.. Het overklok broertje van de A7n8X de A7V600 heeft b.v wel de optie om met stapjes van 1 Mhz je FSB op te krikken...

Verder heeft het niet veel nut om op deze manier een nieuw topic te openen. .Ik zou je dus ook willen adviseren om een mailtje te sturen naar -ReemF-@tweakers.net te sturen en daar uit te leggen dat het niet de oplossing was en of je topic weer open mag.. ReemF is ook niet de slechtste hoor! Maar dan moet je het wel duidelijk uitleggen...

zonder streepjes dat mail adres...

[ Voor 10% gewijzigd door Apen-nootjes op 27-01-2004 20:41 ]

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Verwijderd

slotje op vorig topic was terecht... dit kun je echt wel opzoeken

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-02 21:31

makje

Professioneel prutser

Dit moederbord ondersteund processoren met FSB: 400/333/266/200Mhz. Mooie quote uit je manual en het klopt ook als een bus. Waaruit concludeer je vervolgens dan dat de FSB niet manueel in te stellen is op andere waarden dan die genoemde waardes??

Ik kan je sterker vertellen, dit zal ongetwijffeld ook in je manual of op de asus website staan: dit moederbord ondersteund het verhogen van de FSB met stapjes van 1 Mhz

Lees de DOC FAQ, lees je manual en probeer eens wat settings in je BIOS... :|

9800x3d

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Hola, wacht even.

Ik heb even een review opgezocht, deze pagina gaat over de BIOS van de A7N8X-X.

Zie je hier het gedeelte System Performance op dit BIOS shot? Zet dat op Manual.
Afbeeldingslocatie: http://www.piratesoftware.org/articles/a7n8x-x/bios3.jpg

Dan zie je dat je de FSB kan aanpassen per MHz van 100 tot 233 MHz...

Kom op master555, neem voortaan even de tijd om dit zelf uit te zoeken.

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.