Toon posts:

Microsoft Equation in office 2003

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heb office 2003 geinstalleerd, maar ik kan nergens Microsoft Equation 3.0. vinden.

heeft iemand een idee waar ik deze vandaan kan halen?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Dezelfde plaats als altijd al het geval was: invoegen -> symbool -> MS vergelijkingseditor :?

Oftewel
quote: F1 -> vergelijkingseditor
Vergelijkingen invoegen
Sommige informatie in dit onderwerp is mogelijk niet van toepassing op bepaalde talen.

Klik op de plaats waar u de vergelijking wilt invoegen.
Klik op Object in het menu Invoegen en vervolgens op het tabblad Nieuw.
Klik in het vak Objecttype op Microsoft Vergelijkingseditor 3.0.
Als Microsoft Vergelijkingseditor niet beschikbaar is, moet u het programma installeren.

Klik op OK.
Maak de vergelijking door symbolen te selecteren op de werkbalk Vergelijking en door variabelen en cijfers te typen. In de bovenste rij op de werkbalk Vergelijking kunt u kiezen uit meer kan 150 wiskundige symbolen. In de onderste rij kunt u uit diverse sjablonen of raamwerken kiezen die symbolen bevatten zoals breuken, integralen en sommaties.
Als u hulp nodig hebt, klikt u op Vergelijkingseditor Help-onderwerpen in het menu Help.

Als u wilt terugkeren naar Microsoft Word, klikt u op het Word-document.
:P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Trouwens: het is niet de bedoeling kloontjes aan te maken, ik doe dit topic dan ook op slot (ook omdat het in de hulp gewoon staat). Open een nieuw topic, check dan wel even FAQ topicstart: geef aan wat je al wel hebt gedaan als je er niet uit komt. Maar dan wel met je originele username aangezien deze straks niets meer doet ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.