Bereid je maar voor....

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:46

GaMeOvEr

Is een hork.

Topicstarter
In deze mag straks flink gemod gaan worden....

Hier heeft iedereen waarschijnlijk wel wat over te melden...

* GaMeOvEr heeft daar ook al gepost...

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Nou, ik heb bewust ook maar wat onzin gepost. Is niet te doen zo'n thread. Begin er niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
LOL! Uit een reactie van TgF:
Vervolgens ga je ook nog eens te keer op Computer Idee, waarom dan?

Het feit dat JIJ schijnbaar alles al weet wat er over computers te weten valt, wil niet zeggen dat iedereen die kennis bij geboorte heeft. Er zijn nu eenmaal (ook nog in deze tijd) mensen die pas vrij kort geleden met een PC in aanraking zijn gekomen.

Hoe denk je dan dat die mensen hun kennis kunnen opdoen? Zeker niet door het aan mensen als jij te vragen, want ik zie jou in staat om ze af te blaffen, omdat ze zo stom zijn dat ze het niet weten.
Over afblaffen gesproken! Go TgF! >:) (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jezus, wat een zuigtopic, ik moet me echt in gaan houden om niet al mijn karmapunten kwijt te raken aan dat stelletje zeikerd.

Deze: http://tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=232312 is ook al zo'n lekkere, ik had al een regeltje of fig in de type queue staan, maar wist me nog op tijd in te houden.

Volgende keer ga ik eerst maar modereren en dan reageren.

:r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Topicstarter
Ja, die is goed ja ! >:)

Typisch zo'n thread waar de onnadenkende 15-jarige puisterige *kuch* "Tweakert" *kuch* zijn ondoordachte kortzichtige mening over de rest van de wereld kan uitspugen...

Of ben ik nu erg sarcastisch ? :P

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

irrelevant & GaMeOvEr, bedankt voor jullie steunbetuiging.

Wat een verschrikkelijk teringtopic, hoewel: het topic is niks mis mee, het zijn alleen weer die blaatapen die nooit iets zinnings te melden hebben en hier hun kans zien om uiting te geven aan hun onderbroeken lol.

Hoe vaker ik hem door lees hoe erger het wordt, ik krijg vlekken in mijn nek.

)(#@*()@*()*@)(*@()!*(_*(!&@)*(!@&*(!@*()

Zo, dat moest er ff uit.

/me gaat toch nog ff kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Dit is dus het deel van Tnet waar C.T! mensen opaf komen. En dit is dus een deel waarvan ik mijn hoofd schud en gewoon verder loop. Een Tweaker leest zoiets niet.

Inhoudelijk leer je er niet veel van (alleen dat een site dus bestaat), dus hoef ik er niet heen.

Waar is Jasper Jansen trouwens? De #2 plek is overgenomen door ons aller irrelevant (hierp hoi :) :)). (over onzin gesproken ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 12 december 2000 16:36 schreef ecteinascidin het volgende:
Dit is dus het deel van Tnet waar C.T! mensen opaf komen. En dit is dus een deel waarvan ik mijn hoofd schud en gewoon verder loop. Een Tweaker leest zoiets niet.

Inhoudelijk leer je er niet veel van (alleen dat een site dus bestaat), dus hoef ik er niet heen.

Waar is Jasper Jansen trouwens? De #2 plek is overgenomen door ons aller irrelevant (hierp hoi :) :)). (over onzin gesproken ;))
Uh, ja, maar da's ook het deel wat gemodereerd en beoordeeld moet worden.

Dit is dus typisch een voorbeeld van wat er gebeurd als iedereen maar aan mag modderen.

Maar goed, ik heb mijn zegje gedaan en ik ga nu even 10 minuten |:( (wellicht gaat het dan wat beter).

Irrelevant: gefelicidingest !

Blij dat de man op de tweede plek mij steunt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Topicstarter
Heej, de man op de 5e plek ook hoor ! ;)

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja,ja, jij ook!

Maar ... laat ook maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor wat het waard is: #24 staat achter jullie D:

Update: #23 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

gemiddeld een posting per 2 dagen kom ik er natuurlijk nooit.

Maar voor wat het waard is, #64 is ook met jullie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is toch een gemiddelde thread op t.net? ik zie niet veel threads met een gemiddeld niveau wat hoger ligt dan "Welke gek bezoekt er nu regelatig de ANWB site!?" -> +2 inzichtvol.

edit:
na een week niet meer posten en niet meer inloggen (tweakotine 0) nog steeds op 4e plek... kom OP zeg! karmahoeren van NIX! 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dextertje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-10 18:27
Op dinsdag 12 december 2000 16:36 schreef ecteinascidin het volgende:
Dit is dus het deel van Tnet waar C.T! mensen opaf komen.
?? :(
Wat wil je daar precies mee zeggen?

* dextertje voelt zich op z'n teentjes getrapt.

btw, wel eigenaardig dat ik in die thread niet kan modereren. 't Is af en toe wel hard nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 12 december 2000 21:16 schreef dextertje het volgende:

[..]
?? :(
Wat wil je daar precies mee zeggen?

* dextertje voelt zich op z'n teentjes getrapt.

btw, wel eigenaardig dat ik in die thread niet kan modereren. 't Is af en toe wel hard nodig.
Dat heel veel tweakertjes normaliter nix te zeggen hebben. Als er dan een keer een topic komt waarin ze lekker van zich af kunnen zeiken dat ze het allemaal beter weten, dan doen ze dat ook massaal.

Zo'n topic als waar we het hier over hebben is daar een voorbeeld van, heb je ooit zoveel humor bij elkaar gezien.

Wat hierboven al wordt gezegd:

"Wie bezoekt er nou een ANWB site?" wordt beloond met +3 inzichtvol.

Wellicht dat jij een CT lezer bent, maar wel zinnige dingen hebt te vertellen, in dat geval hoef je je geen zorgen te maken ;)

Strekking van dit topic is: die hele T.net draad zuigt aan alle kanten, daar is niet tegenop te modderen.

Vandaar dus...

/me sprak wellicht voor zijn beurt, heeft ie wel vaker last van...

Dat je niet kunt modderen in een draad kan wellicht te maken hebben met het feit dat je er al zelf iets ingeplempt hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier een letterlijke cut/paste van mijn andere reactie over dit onderwerp in: Thread rampzalig gemod...

Als dit maar de enige draad was waar dat gebeurde was het niet zo'n probleem.
Ik ben vanaf het begin niet blij geweest met deze mod methode, en dat is ook duidelijk te zien aan mijn zwaar afgenomen reactiefrequentie op t.net (onder alias chaos).
Het is zelfs de reden dat ik op GoT ben gaan reageren omdat daar het niveau nog op een acceptabel niveau ligt, want als je ziet welke reacties tegenwoordig "+4 interessant" krijgen nadat die persoon volledige onzin heeft uitgekraamt of zijn reactie op achterhaalde feiten baseert schrik je toch wel een beetje.
Daar valt niet tegenop te modden.

Nu lijkt het erop dat ik het bekijk onder het motto:"wat nu een spookrijder, ik zie er honderd!"... maar dit komt ervan als je onervaren en onwetende leden laat modden.

Je krijgt het effect hier ook mee van: "he, ik begrijp het... ik krijg veel punten... ik ben goed... ik heb het uitgevonden... ik ben oppertweaker... ik ben god himself!!!" en dat terwijl ze constant de plank mis blijven slaan, maar daar toch wel punten voor krijgen, waardoor anderen weer het idee krijgen dat die persoon het snapt en die gaan weer op zijn ideeen/advies etc. af.

Het is een soort vicieuze cirkel waar dit mod systeem in terecht komt (of al in terecht gekomen is ) en ik vind dat eeuwig zonde.
Het heeft me in ieder geval wel van de tweakers.net verslaving (tweakotine) afgeholpen, maar dit was nu niet echt de afkick-methode die ik voor ogen had

Misschien dat een stemming onder t.net gebruikers een verandering van het mod systeem kan veroorzaken, terug naar het oude... zoals het vroeger was (bah, ik klink als een Republikein! :r )

ik heb gezegd... ik hoop dat ze hier op tweakers.net meer democratie hebben dan in Amerika!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGhostInc
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ach ja, er lopen wel meer mensen op deze aardbol die de plank helemaal mis slaan en toch denken dat ze geweldig zijn.
We zullen moeten wachten totdat er een aanpassing wordt gedaan in het modsysteem of gewoon hopen dat genoeg mensen hun afstraffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dextertje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-10 18:27
Op dinsdag 12 december 2000 21:35 schreef TgF het volgende:

[..]
Dat heel veel tweakertjes normaliter nix te zeggen hebben. Als er dan een keer een topic komt waarin ze lekker van zich af kunnen zeiken dat ze het allemaal beter weten, dan doen ze dat ook massaal.
Yup, maar daar heeft C!T wel/niet lezen mijns inziens niks mee te maken. Het C!T lezers- en forumpubliek is volgens mij ook iets gemeleerder dan het Tweakers.net publiek (voor het C!T-forum weet ik dit niet zo zeker, maar er zijn wel meer HCC-leden dan -geregistreerde- Tweakers, een stuk meer zelfs).

Ik zou een opmerking als die van Ecteinascidin op Tweakers.net waarschijnlijk ook direct als troll modereren...
En aangezien ik de indruk heb dat Ecteinascidin wat trolls betreft ietsje strenger is dan ik, verbaast een dergelijke opmerking van hem mij dan ook.
Strekking van dit topic is: die hele T.net draad zuigt aan alle kanten, daar is niet tegenop te modderen.
't Modereren in die thread is ook letterlijk onmogelijk. Hij staat wel in de moderator-list van mij en ik weet zeker dat ik er niet in heb gepost (lijkt me ook sterk dat iemand m'n password heeft gejat om onder mijn naam te posten). Dus het blijft een vreemde zaak..

[update]Hee, nu lukt het modereren wel. :) Net niet (in Opera, IE4 en Netscape op 3 computers, waarvan 1tje Linux). En ja, ik was ingelogd.[/update]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
De #2 plek is overgenomen door ons aller irrelevant
Bah! :r
Ik wil terug naar #4. Dat is lekker hoog maar niet top. #2 is wel erg overdreven. En dan ben ik ook nog sinds enige tijd mijn posts lager gaan plaatsen. Jasper is gewoon niet erg actief meer geweest met posten waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik reageer hier als een troll omdat ik weet waar ik de troll kan uithangen :).

Nee, Femme gaf al aan dat ze een breed forum wilde hebben met lekker veel page-hits. Iemand merkte toen op dat het dan een soort CT! forum zou worden en nu zien we dus dat de doelstellingen wel worden gehaald.

Op Tnet trollen, ik heb wel wat beters te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wellicht volledig ten overvloede wil ik nog wel toevoegen dat ik ook lid ben van Computer!Totaal.

:) (ja ik lees hem ook nog!)

Dat C!T lezers af worden geschilderd als zouden ze niets van computers afweten slaat natuurlijk nergens op. ik durf de stelling wel aan dat 90% of meer van de bezoekers hier totaal niet weet hoe een computer nu eigenlijk werkt, terwijl hij wel alle AMD processortypen achterstevoren MET megahertzen kan opdreunen, hangend boven een emmer water.

Wat in die thread gebeurde is wat er in zoveel threads gebeurt: kippen zonder kop, met niet eens het geluid van een HALVE klok in hun oren beginnen te kakelen over onderwerpen alsof het hun dagelijks werk is. Daarna komen hun lotgenoten met modfoepies om die postings op waarde te schatten.

lijkt me een goede uitgangspositie voor een kwalitatief discussieplatform. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff voor alle duidelijkheid, IMHO is er niets mis met C.T!.

Zie je wel, ik had niet voor mijn beurt moeten praten.
Pagina: 1