Abstracte wallpaper/render wanted!

Pagina: 1
Acties:

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Ik hoop dat een dergelijk topic akkoord is...

Ik zoek een bepaalde render / wallpaper die ik een maand of wat geleden eens heb gezien.
Volgens mij kwam 'ie uit een contest op Deviantart, maar ik ben echt 2 dagen aan het spitten geweest, kan 'm niet vinden..

Misschien dat iemand adhv een omschrijving de afbeelding kent of de artiest kent, dat zou het al een stuk makkelijker maken.

Nu komt het fijnste deel, de omschrijving. Ik heb 'm maar even gezien toen, maar voor zover ik weet was het een witte achtergrond met een bruin gerenderd 'stuk staal' oid, wat van achter naar voren kwam (beetje het standaarpraatje).
Het had geloof ik iets van een roestachtige texturem, iig donkerbruin.

Meest opvallende is denk ik het feit dat het een anamorfische afbeelding was, in een soort van 9:16 verhouding, dus zeg maar een posterformaat (hoog&smal).

Hopelijk kan iemand wat met deze minieme omschrijving :X

Evt. hier een algemeen 'wanted' topic van maken ?

[ Voor 12% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 27-01-2004 20:23 ]

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

• creative8500
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-01 16:54

creative8500

freedom.

Hydraulik-Phunk schreef op 27 januari 2004 @ 20:21:
Evt. hier een algemeen 'wanted' topic van maken ?
offtopic:
Indien jij de eerste bent die zoiets vraagt in maanden, vraag ik het me af ;)

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
heb ik dan weer niet goed gesearched? :X

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
* HunterPro roept yoozer voor wat portfolio :P (krijg ik overigens ook nog van je joh :P)

• Tonio
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Tonio

terrible gibberish

(overleden)
Ik kende al een site waaar een aantal abstracte 3d achtergronden op stonden. ik had daar even gekeken en deze leek het meest op jouw omschrijving:
Afbeeldingslocatie: http://www.surreal-utopia.com/abstracts/Synthesis%20remix%20resized.jpg
clickbaar
Als dit 'm niet is zou je op de site waar deze wallpaper vandaan komt kunnen kijken.

D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 14:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Hydraulik-Phunk schreef op 27 januari 2004 @ 20:21:
Ik hoop dat een dergelijk topic akkoord is...

Ik zoek een bepaalde render / wallpaper die ik een maand of wat geleden eens heb gezien.
Volgens mij kwam 'ie uit een contest op Deviantart, maar ik ben echt 2 dagen aan het spitten geweest, kan 'm niet vinden..
Een maand of wat geleden... tsja, dat zal wel niet meer in je internet history staan. Maar kijk, we kunnen nu wel sites gaan noemen waar zoiets 'in die trant' op staat, maar de kans is klein dat je daar geweest bent.
DeviantArt is dus één, maar als jij zegt 2 dagen zoeken en jij weet waar je naar zoekt, dan zou ik het - terwijl ik het niet precies weet - niet durven over te doen.

Ik heb wel www.digitalart.org voor je afgezocht, maar ja, dan is er weer die kans: post een deviant-arter wel op digitalart.org?

Kun je er niet zijn gekomen door de portfolio van iemand op DeviantArt? Dat je werk van m zag, doorklikte en op een soortgelijke site terecht kwam?

Ik heb zelf een sterk fotografisch geheugen, en als ik weet wat voor logo of wat voor kleur ik op de site zag weet ik m ook wel dikwijls snel terug te vinden. Maar in dit geval, moeilijk hoor.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• Yoozer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-01 22:02

Yoozer

minimoog

HunterPro schreef op 27 januari 2004 @ 22:04:
* HunterPro roept yoozer voor wat portfolio :P (krijg ik overigens ook nog van je joh :P)
Boeh! http://www.deviantart.com/deviation/640662/ - deze was groen, dus tenzij de TS kleurenblind is gaat 't niet lukken :P.

Het probleem met je vraag, beste Hydraulik, is dat "3D abstract" vaak onder 2d staat. Nu is 't op DeviantArt ook nog eens ranzig zoeken (als je mazzel hebt dat de auteur in kwestie goede keywords heeft gebruikt). Heb je al de "Post hier je 3d/2d werk" draden al afgewerkt? if so, r-e-s-t-e-c-p. Had het werk een in het oog springende en veel te hoog gegrepen, niets-ermee-te-makenhebbende pompeuze titel? (meestal hebben ze dat wel) Was het 3d-object in kwestie perspectivisch vervormd? (als dat niet zo is, schrijf Depthcore of de andere trendhoergroepen dan maar af). Kun je in PS een soort 'schets' maken met de plaatsing van objecten?

en het meest belangrijke dan, waarom in vredesnaam?
Dark Blue schreef op 27 januari 2004 @ 22:21:
Ik heb wel www.digitalart.org voor je afgezocht, maar ja, dan is er weer die kans: post een deviant-arter wel op digitalart.org?
Ik weet 't niet. Het gros heeft het talent er niet voor, die dat wel hebben verspreiden hun spul ook niet altijd overal.

[ Voor 24% gewijzigd door Yoozer op 27-01-2004 22:37 ]

teveel zooi, te weinig tijd

• Karp
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:16
ik geloof dat widescreen een speciale groep is in de wallpaper sectie

kijk anders bij top-favorites, dat kan nog wel eens helpen

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Elite_Dead; hij lijkt er niet op :+ -zo moeilijk is het uitleggen dus..en de interpretatie van de lezer weer.

Dark Blue, ik weet vrij zeker dat 'ie op Deviant staat, maat het is idd erg moeilijk zoeken in hun archief (traag ook) en het is idd ook maar te hopen dat diegene hem in de juiste gallery gezet heeft. (Heb gezocht in Wallpapers, Contests, 3D, 2D, Abstract etc.)

Toozer, ik weet de titel niet, maar ik gebruik zelf idd ook vaak hersenspinsels als titel voor een abstracte plaat. (Complemental Refunk, Aerial Mute - gewoon bullshit)
Namen onthouden is al helemaal een ondoenlijke klus.
Het object was wel in perspectief, ik zal het zo nog even globaal uit-'shoppen'.

En waarom ? Omdat ik het een enorm gave plaat vond, en hoe meer zoekende zielen hoe meer vreugd hoop ik, wie weet is er iemand bekend mee.

Effe een globaal 'schetsje', al kan het best heel anders zijn, maar het gaat vooral om die bruine toestand. Wat ik me er van herinneren kan is dat 'ie vrij gedetailleerd getextured was.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~diroos/raar/whatever.jpg

edit; Mind het posterformaat, en ik zal nog even op de widescreensectie zoeken.

[ Voor 21% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 28-01-2004 00:02 ]

Pagina: 1