Analoog in isdn spullen

Pagina: 1
Acties:

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:46
Hallo ik was toenet bij een vriendin om adsl aan te sluiten...

Ze heeft een nieuwe lijn (ISDN volgens afrekening KPN) naast haar 2analoge lijntjes gekregen van kpn

Die begint in de meterkast als klein afbuigend doosje vanaf daar gaat er een analoge kabel naar de linker ingang van de nt1(S6)

vanaf hier snap ik het niet meer er zitten alleen analoge kabels bij het pakket en er zitten geen analoge ingangen meer op die nt1 behalve die ene waar de lijn van beneden in gaat...

Quickquide beschrijft geen S6 helaas...

Heb toen toen maar dat analoge kabeltje dat naar boven komt rechtstreeks zonder splitter in de modem gestopt en kreeg toen geen signaal wat mij ook vreemd leek...

Doe ik iets gigantisch fout of kijk ik er overheen...

Bedankt alvast

Verwijderd

juaNto schreef op 27 januari 2004 @ 20:00:
Hallo ik was toenet bij een vriendin om adsl aan te sluiten...

Ze heeft een nieuwe lijn (ISDN volgens afrekening KPN) naast haar 2analoge lijntjes gekregen van kpn

Die begint in de meterkast als klein afbuigend doosje vanaf daar gaat er een analoge kabel naar de linker ingang van de nt1(S6)

vanaf hier snap ik het niet meer er zitten alleen analoge kabels bij het pakket en er zitten geen analoge ingangen meer op die nt1 behalve die ene waar de lijn van beneden in gaat...

Quickquide beschrijft geen S6 helaas...

Heb toen toen maar dat analoge kabeltje dat naar boven komt rechtstreeks zonder splitter in de modem gestopt en kreeg toen geen signaal wat mij ook vreemd leek...

Doe ik iets gigantisch fout of kijk ik er overheen...

Bedankt alvast
de draadjes van de NT1 losmaken,
aansluiten op het meegeleverde(bij kpn) aansluitdoosje.
Dan naar de splitter vervolgens vanuit splitter naar NT1 & modem.
vervolgens moet het werken.

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:46
Draadjes van de nt1 losmaken dus heel die rj11 plug eraf en dan in dat bijgeleverde doos schroeven?

waarom heeft kpn er dan zo'n nt1 kasje neer gehangen en waarom is her rj11 en nier rj45 want het zouw isdn moeten zijn :S

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-05 09:17
juaNto schreef op 28 januari 2004 @ 15:36:
Draadjes van de nt1 losmaken dus heel die rj11 plug eraf en dan in dat bijgeleverde doos schroeven?

waarom heeft kpn er dan zo'n nt1 kasje neer gehangen en waarom is her rj11 en nier rj45 want het zouw isdn moeten zijn :S
hoeft dus niet! vroeger moest je idd draadjes los maken (nt1 s1 enzo)
maar de nieuwe nt1's hebben idd een rj11 ingang. gewoon die rj11 uit de nt1 in je splitter, dan uit je splitter naar je modem en nt1. klaar!