Mijn Ex had dit toestel. heb er op vakantie en op Zandvoort wat foto's mee geschoten.
Vind het voor de prijs die je er voor betaald een behoorlijk goed toestel.
Toch zou ik een toestel met een analoge zoom kiezen.
De digitale is gewoon kut. NOOIT gebruiken en als je het gebruikt max 1X.
Heb er to nu toe nog geen purple Friction (Ofzo iets) bij gezien. Soms wel een beetje onscherp of af en toe ruis, maar het valt echt gigantisch mee!!!
Ik wil er wel een aantal naar je mailen evt.
Moet wel zeggen dat die foto's van die amerikaan veel slechter zijn als mijne.
Zelf sta ik de laatste tijd ook te kijken voor een Digicam, maar wil eigenlijk een toestel met een hoge optische Zoom voor max 450 euro. aangezien ik deze zomer naar alaska ga wil ik een hoge zoom hebben voor wild dat ik misschien tegen kom. Het nadeel is dat deze toestelen voor het geld nogal slechte beelden produceren. Veel ruis, purple Friction, Slechte Auto Focus.
Ik sta er nu gewoon aan te denken om een goedkope Digicam (A205) te kopen en een analoge SLR (Canon, nikon of minolta). Dan gebruik ik de digicam meer voor feesten en uitstapjes (makkelijk draag baar, maar dure foto's) en de analoge SLR (Betere kwaliteit, Goedkoper foto's) Voor als we de natuur in gaan.
Toch moet je ook eens kijken naar die Fuli A205 (€ 136,-).
pricewatch: Fuji FinePix A205 (2MP, 3x zoom, 36-108mm, f/3.0-4.8)
Bijna hetzelfde als de Olympus, maar met optical Zoom en is nog geen 20 euro duurder. olympus C150 ( € 119,-).
Het geheugen is hetzelfde!!!
[
Voor 83% gewijzigd door
Nimrod|IA op 27-01-2004 23:46
]