Toon posts:

[PC] Enemy Territory slaat vast

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Probleem:

Ik heb een weekje geleden weer eens ET geinstalleerd, maar ik heb een vaag probleem. Ongeveer na 5 minuten spelen loopt het spel vast, geluid loopt door, maar het beeld staat vast en er is geen hardeschijf activiteit meer. Het enige wat ik dan nog kan doen is opnieuw opstarten.

Wat ik al geprobeerd/getest heb:

- ET grondig verwijderd en opnieuw geinstalleerd
- 3dmark2001 in een loop van 20 gedaan, zonder een vastloper!
- 3dmark2003 10 keer gedaan, zonder een vastloper!
- Andere spellen geinstalleerd, deze kan ik inprincipe een uur spelen zonder vastlopers of wat dan ook, gaat allemaal goed
- Nieuwe drivers geinstalleerd
- Prime95 10 uur laten lopen zonder errors of warnings....

Hardware:

Epox 8rda+
Athlon XP 2500+ @ 3200+
Kingston ValueRam PC2700 @ default (166mhz)
Radeon 9500 non pro @ 9700

Ik de overclock ook al teruggedraaid om te testen of het verchil maakt, en dat doet het niet. Ik kan het niet bevatten waarom ET als enige spel vastloopt. Weet iemand een oplossing voor dit vervelende probleem?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2004 19:32 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:37
Ik denk dat de nieuwste drivers ook bij jou de boosdoeners zijn, zie ook: Fuelke in "Enemy Territory loopt vast" :)

[ Voor 41% gewijzigd door Hahn op 27-01-2004 19:35 . Reden: klote copy/paste ]

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Maar het leuke is dat het daar over een Geforce gaat, hier over een Radeon. Maar een tijdje terug, voor mijn re-install werkte ET nog wel. Ik had eerst Catalyst 3.9 op deze installatie (ook op de vorige) en daar werkte het ook niet mee, met 4.1 ook niet:x

Verwijderd

Topicstarter
Iemand?

Verwijderd

Topicstarter
iemand een idee?

• YoYoost
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-12-2025
Anders gebruik je nog oudere drivers. en heb je al is alle register dingen uit je register gegooid? dus gewoon zoeken op Enemy en dan allwes weggegooid?
Pagina: 1