Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] Bepaalde topics uitsluiten van search

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:09

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Topicstarter
Ik was vandaag opzoek naar een bepaald probleem en ik ergerde me dood aan al die "opsom topics" als: hoeveel is dit nog waard, wat kan ik hier aan upgraden, etc. Is het niet mogelijk om op het moment dat dit soort topics ontstaan en bestaansrecht hebben van een forum medewerker (mod, hgm etc) een bepaalde tag mee krijgt, zodat deze niet in mijn zoektocht naar een probleem oplossing voorkomt? omdat hier in (in mijn ogen) doorgaans nou niet de informatie voorkomt die ik nodig heb om een probleem op te lossen, waar dit forum volgens in eerste instantie voor bedoeld is.

We've got that ring of confidence

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Maar wat nou als een user dat topic zoekt? Of als de informatie wel in die topics staat? Wie gaat bepalen welke topics wel en welke niet voor de search 'geschikt' zijn? Sowieso gaan de meeste opsomtopics naar HK...

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Yukkie

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Topicstarter
mja heb ik ook aan zitten denken. daarom zou er dus in je pref's en of op het search formulier een mogelijkheid moeten zitten om de getag'te topics toch in de search mee te nemen. En het zijn ook geen echte opsom topics, maar het zijn ook niet echt topics waaruit je "probleem oplos informatie" haalt. tzijn meer algemeene informatie topics.

offtopic:
heuj, ik ben er alleen maar voor de request, niet voor de oplossing ;)

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

Dit is al meerdere malen gevraagd (of alle mods ff all topics willen flaggen e/o raten).

En guess what... het gebeurt niet.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Yukkie

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Topicstarter
Ik vraag ook niet of alle topics getagged worden, alleen die bepaalde topics waar iemand die een (hardware) probleem heeft (dwz, niet werkt op niet goed werkt) niks aan heeft.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

"alleen die topics"...
er zijn bijna 850,000 topics, al moet je 5% doen, dan is dat nog een onmenselijke klus.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
En wat nou als je iets verzint in de trant van elke user mag per inlog 1x raten en pas bij 500 foute ratings gebeurt er iets mee. En dan gewoon mods 1x raten telt als 500 rates???

Tis gewoon maar een ideetjes, weet niet wat de gemiddelde aantal views per topic is. Maar moet niet te snl gebeuren, want dan krijg je dat mensen in groepjes topics gaan wegraten.

• j-w
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

j-w

Een optie die meteen al werkt is:

Een keuze om topics met meer dan (zeg) 100 replies uit te sluiten. Dan filter je de meeste opsom en "het grote .... topic" topics er wel uit.

[ Voor 5% gewijzigd door j-w op 28-01-2004 17:55 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Gomez12 schreef op 28 januari 2004 @ 17:42:
En wat nou als je iets verzint in de trant van elke user mag per inlog 1x raten en pas bij 500 foute ratings gebeurt er iets mee. En dan gewoon mods 1x raten telt als 500 rates???

Tis gewoon maar een ideetjes, weet niet wat de gemiddelde aantal views per topic is. Maar moet niet te snl gebeuren, want dan krijg je dat mensen in groepjes topics gaan wegraten.
Ik denk dat dit wel een aardige vraag is; GoT is natuurlijk primair een forum; maar de waarde ervan wordt steeds groter (naarmate het aantal posts toeneemt). De vraag is inhoeverre van de bezoekers kan worden verwacht dat zij de nuttigheid van topics voor de search gaan controleren, tenslotte wordt er ook van hen wordt verwacht dat ze eerst zoeken dat er een topic wordt geopend ;) Er komt een verschrikkelijke organisatie omheen (mods moeten vervolgens ratings weer gaan checken) en het nut ervan is niet bewezen....
j-w schreef op 28 januari 2004 @ 17:55:
Een optie die meteen al werkt is:

Een keuze om topics met meer dan (zeg) 100 replies uit te sluiten. Dan filter je de meeste opsom en "het grote .... topic" topics er wel uit.
Theoretisch gezien worden grote topics vaak gesloten aan het einde; en goede topics zijn dus nog open :) Dus kun je filteren op de status van het topic :)

[ Voor 19% gewijzigd door Spider.007 op 28-01-2004 18:22 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• decramy
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-11 22:06

decramy

root@birdie:~#

en dit dat?

zoekwoord NOT title:(het grote topic)

20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.