Ik heb een erg vreemd probleem. Sommige webpagina's laden bij mij niet in of er wordt gezegd dat ze niet bestaan. Zoals e-bay.nl n-philes.com dvdboxoffice.com. Heb me hele geschiedenis eruit gegooid, tijdelijke internetbestanden, cookiesalles werkt nog steeds niet. Modem helemaal op nieuw opgestart, ip adres vrijgegeven werkte ook niet. Soms werkt een site weer wel als ik alles eruit gooi en weer opnieuw opstart maar dan doen andere het weer niet. Ik heb geformateerd niks werkt. Ik maak gebruik van casmea wanadoo broadband. Heeft iemand hier een oplossing wat het is toch wel heel erg irritant.
Heb je misschien iets meer info?
"Er wordt geegd dat ze niet bestaan"
Lijkt me zo'n user friendly IE foutmelding, die zegt eigenlijk niets...
Werkt een nslookup naar die sites wel? Werkt ping?
"Er wordt geegd dat ze niet bestaan"
Werkt een nslookup naar die sites wel? Werkt ping?
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Verwijderd
misschien spybots of virus?
firewall?
welke OS werk je mee systeemspecs?
welke internetclient gebruik je???
kan hier geen drolletje mee
firewall?
welke OS werk je mee systeemspecs?
welke internetclient gebruik je???
kan hier geen drolletje mee
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2004 19:17 ]
Lijkt me vrijwel uitgesloten na een formatVerwijderd schreef op 27 januari 2004 @ 19:16:
misschien spybots of virus?
Krijg je continue die foutmelding bij die sites of af en toe?
Andere DNS proberen.
Scan ook eens op spyware, die willen ook nog wel eens eea slopen.
Andere DNS proberen.
Scan ook eens op spyware, die willen ook nog wel eens eea slopen.
[ Voor 12% gewijzigd door Mike Jarod op 27-01-2004 19:18 ]
Ping werkt heb ik ook getest. Hij geeft neem bij e-bay aan dat er ook pagina's zijn als ebay.co.uk (en dan heb je e-bay.co.uk ingetoetst) e-bay.com druk je daar op dan krijg je dat witte scherm met dat pagina misschien tijdelijk niet beschikbaar is of dat het aan je beveiliging ligt.
Verwijderd
ja maar wat heeft ie geformat? ze d: schijf ofzo?
staat er niet bij he
Nee geen firewall gebruik mcafee virusscan. internet casema wanadoo broadband. Windows xp 2.4 ghz geforrce 4 ti 512 mb ram. Ja bij de meeste pagina's waar ik foutmelding krijg is het altijd sommige laden soms in. C: nieuwe partieite erin alles schoner kon ie niet.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2004 19:21 ]
Verwijderd schreef op 27 januari 2004 @ 19:18:
Hij geeft neem bij e-bay aan dat er ook pagina's zijn als ebay.co.uk (en dan heb je e-bay.co.uk ingetoetst) e-bay.com druk je daar op dan krijg je dat witte scherm met dat pagina misschien tijdelijk niet beschikbaar is of dat het aan je beveiliging ligt.
Ik snap die zin niet?
http://e-bay.com/ geeft bij mij een timeout dus dat klopt.
http://e-bay.co.uk/ duurt flink lang voordat ie redirect naar http://www.e-bay.co.uk
http://e-bay.co.uk/ duurt flink lang voordat ie redirect naar http://www.e-bay.co.uk
[ Voor 43% gewijzigd door Mike Jarod op 27-01-2004 19:21 ]
Ik zal de zin uitleggen je krijgt bij IE wel is als je iets fout heb ingetypt dat er zelfde soort site's zijn of je die bedoeld. Dan heb ik het goeie ingetypt en laat ie ook precies die site zien.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2004 19:22 ]
Je bedoelt opera of zo.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2004 19:29 . Reden: opera was opra ]
Dan zou het nogsteeds een DNS probleem kunnen zijn.... IE geeft die foutmelding volgens mij vrij vaak. Ik neem trouwens aan dat je die ping getest hebt met gewoon het commando 'ping e-bay.nl' ? En dat werkt? Werkt hier namelijk nietVerwijderd schreef op 27 januari 2004 @ 19:22:
Ik zal de zin uitleggen je krijgt bij IE wel is als je iets fout heb ingetypt dat er zelfde soort site's zijn of je die bedoeld. Dan heb ik het goeie ingetypt en laat ie ook precies die site zien.
Idd, en Firebird geeft tenminste ook wat normalere foutmeldingen
Nope dat had ik niet gedaan hoe gaat dat in ze werk dan? Waar moet je dat ping e-bay typen (ja ik ben een NOOB)XanderH schreef op 27 januari 2004 @ 19:38:
[...]
Dan zou het nogsteeds een DNS probleem kunnen zijn.... IE geeft die foutmelding volgens mij vrij vaak. Ik neem trouwens aan dat je die ping getest hebt met gewoon het commando 'ping e-bay.nl' ? En dat werkt? Werkt hier namelijk niet
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2004 19:43 ]
Verwijderd schreef op 27 januari 2004 @ 19:18:
Ping werkt heb ik ook getest.
/ontopic:
Gewoon in een dosbox 'ping naam' intypen, waarbij naam dus het adres van je website is. Een nslookup kan via 'nslookup naam'
offtopic:
goed voor je zelfvertrouwen zo'n opmerking
goed voor je zelfvertrouwen zo'n opmerking
[ Voor 34% gewijzigd door Xander op 27-01-2004 19:45 ]
Misschien heb je een aangepaste hosts-file? (kazaa-light of zo)
Zo ja, zet de backup even terug.
C:\WINDOWS\system32\drivers\etc\hosts even bekijken in kladblok is idd niet zo'n slecht idee, normalitair staan daar alleen comments en localhost in...zetje01 schreef op 27 januari 2004 @ 19:45:
Misschien heb je een aangepaste hosts-file? (kazaa-light of zo)
En hoe gaat het met ping en nslookup ?Verwijderd schreef op 27 januari 2004 @ 19:49:
Klopt staat alleen localhost in
XanderH schreef op 27 januari 2004 @ 19:47:
[...]
C:\WINDOWS\system32\drivers\etc\hosts even bekijken in kladblok is idd niet zo'n slecht idee, normalitair staan daar alleen comments en localhost in...
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| :# Copyright (c) 1993-1999 Microsoft Corp. # # Dit is een voorbeeld HOSTS-bestand dat wordt gebruikt door Microsoft TCP/IP for Windows. # # Dit bestand bevat de toewijzingen van IP-adressen naar hostnamen. Elke vermelding # moet op een afzonderlijke regel staan. Het IP-adres dient in de eerste kolom te worden # geplaatst, gevolgd door de bijbehorende hostnaam. Het IP-adres en de hostnaam dienen # gescheiden te zijn door ten minste één spatie. # # Daarnaast kunnen opmerkingen (zoals deze) worden toegevoegd op extra # regels of gevolgd door de computernaam, voorafgegaan door een #. # # Bijvoorbeeld: # # 102.54.94.97 rhino.acme.com # bronserver # 38.25.63.10 x.acme.com # x clienthost 127.0.0.1 localhost |
Justement.
Ping krijg ik time out bij die ander de name van casema en ebay.nl en adres. Ja wat er in die bijlage stond had ik.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2004 19:54 ]
Verwijderd
je hebt waarschijnlijk een IP adres in de 83. range welke men daar recentelijk heeft opgekocht.
wanadoo heeft daar problemen mee (gehad). men werkt reeds 2 weken aan een oplossing.
wanadoo heeft daar problemen mee (gehad). men werkt reeds 2 weken aan een oplossing.
Ik hoop dat het dat is wat is heel erg irritant. Maar ja laat wanadoo. je dta weten of zo o nee dat is te veel moeite.Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 10:52:
je hebt waarschijnlijk een IP adres in de 83. range welke men daar recentelijk heeft opgekocht.
Verwijderd
Heb ook erg vaag probleem met IE 6.0.2800
Vond het niet waard om hier een topic te openen dus ik hoop dat jullie het antwoord weten.
Op mijn werk heb ik een pc met de IE. Als de gebruiker een website wilt benaderen (zeg maar www.tweakers.net) duurt het 30 seconde voordat de aanvraag uitgevoerd wordt. Heb het getimed en het is continu 30 seconde. Dit is de enige pc in het netwerk met dit probleem. Alle pc's in het netwerk hebben XP en dezelfde versie van IE. Zat zelf te denken aan een probleem met het vinden van de DNS server, maar heb geen flauw idee hoe ik er achter moet komen. Pingen en nslookup werkt gewoon goed. Heb nog niet geprobeerd om de IE te uninstallen en opnieuw te installeren want er blijft altijd instellingen op de pc staan.
Weet iemand het misschien????
Alvast bedankt
Vond het niet waard om hier een topic te openen dus ik hoop dat jullie het antwoord weten.
Op mijn werk heb ik een pc met de IE. Als de gebruiker een website wilt benaderen (zeg maar www.tweakers.net) duurt het 30 seconde voordat de aanvraag uitgevoerd wordt. Heb het getimed en het is continu 30 seconde. Dit is de enige pc in het netwerk met dit probleem. Alle pc's in het netwerk hebben XP en dezelfde versie van IE. Zat zelf te denken aan een probleem met het vinden van de DNS server, maar heb geen flauw idee hoe ik er achter moet komen. Pingen en nslookup werkt gewoon goed. Heb nog niet geprobeerd om de IE te uninstallen en opnieuw te installeren want er blijft altijd instellingen op de pc staan.
Weet iemand het misschien????
Alvast bedankt
Pagina: 1