Terratec xlerate pro of soundblaster live!

Pagina: 1
Acties:

• Flox
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-04 20:57
Welke moet ik kiezen, het lieft heb ik er een optische poort op en volgens mij heeft de live dat niet. Maar qua kwaliteit van het geluid maakt dat nog verschil?

Earth is nice, heaven is better...

• Flox
  • Laatst online: 14-04 20:57
Wie weet hier een antwoord op?

Earth is nice, heaven is better...

Verwijderd

Ik heb ze beiden gehoord en gezien, maar de SBLive klinkt ook prima, als het je hoofdzakelijk om de optische aansluiting gaat, dan kun je het beste de TerraTec kiezen, ik zelf heb de EWS64 Pro, en ik zou niet meer anders willen... ;)

• Bas
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Terratec Xlerate pro, want:
- Ondersteunt A3D 2.0
- Ondersteunt EAX
- Optisch uitgang (tosslink)
- Kwalitatief een zeer goed kaartje. (beste recentie ben ik zelf waarschijnlijk)

Bas

Tjielp... een vogel.

Verwijderd

Ik zou ook voor de Terratec XLerate Pro gaan. Ik heb zelf een Xitel Storm Platinum en een SBLive Platinum hier liggen en de Xitel krijgt toch echt mijn voorkeur, omdat die vooral in games als Q3 veel beter presteerd.

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-08 13:18
als je regelmatig spellen speelt: koop de Terratec Xlerate Pro om de bovengenoemde redenen.
Ik heb 'm zelf ook en ik gebruik de optische uitgang voor m'n MD en dat werkt perfect. De Geluidskwaliteit is gewoon goed.

Verwijderd

*ZUCHT*...daar gaan we weer:
De Vortex2 ondersteunt nog steeds GEEN EAX. In de uitgelekte 2048 drivers zit een soort EAX ondersteuning, maar die is onstabiel, slecht van kwaliteit, en kost CPU-kracht (want 't is voor het grootste gedeelte softwarematig).

Ik heb zelf een XLerate pro; beste kaart die ik ooit gehad heb. Maar voor de EAX ondersteuning moet je het niet doen. En trouwens, A3D 2.0 en wavetracing leveren een geluid af waarbij EAX in het niet valt.
Pagina: 1