Hallo,
Ik zit met een probleempje, Ik ben met mijn burostoel over het floppietje van mijn muis heen gereden
en heb 'm perongelijk weggegooit. (al een hele poos geleden ovirgens) Ik heb nu dus geen driver meer.
Na het formateren van mijn HD werkt mijn middelste muisknop dus niet meer.
Ik heb flink zitten zoekken op google en drivergide naar de juiste driver maar ik kan hem simpelweg niet vinden. Op de website van de fabrikant staat niets over deze muis.
Op de onderkant staat ook niet veel meer ivm slijtage (zweet waarscheinlijk) is de helft van het label weggesleten.
het is een VIDEAL muis met 3 knoppen
(niet opties en met een snoertje)
wat nog te lezen is:
F2Q4NEMSP
9000925
(hier stond ook nog wat voor, het is dus het einde van de code
)
mijn vraag is,
1 wie kan me verder helpen aan de juiste driver.
2 Wie is er nogmeer zo stom geweest met zijn burostoel iets belangrijks te slopen
groeten,
casper
Ik zit met een probleempje, Ik ben met mijn burostoel over het floppietje van mijn muis heen gereden
Na het formateren van mijn HD werkt mijn middelste muisknop dus niet meer.
Ik heb flink zitten zoekken op google en drivergide naar de juiste driver maar ik kan hem simpelweg niet vinden. Op de website van de fabrikant staat niets over deze muis.
Op de onderkant staat ook niet veel meer ivm slijtage (zweet waarscheinlijk) is de helft van het label weggesleten.
het is een VIDEAL muis met 3 knoppen
(niet opties en met een snoertje)
wat nog te lezen is:
F2Q4NEMSP
9000925
(hier stond ook nog wat voor, het is dus het einde van de code
mijn vraag is,
1 wie kan me verder helpen aan de juiste driver.
2 Wie is er nogmeer zo stom geweest met zijn burostoel iets belangrijks te slopen
groeten,
casper