Toon posts:

win98SE Videal mouse driver

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik zit met een probleempje, Ik ben met mijn burostoel over het floppietje van mijn muis heen gereden 8)7 en heb 'm perongelijk weggegooit. (al een hele poos geleden ovirgens) Ik heb nu dus geen driver meer.
Na het formateren van mijn HD werkt mijn middelste muisknop dus niet meer.
Ik heb flink zitten zoekken op google en drivergide naar de juiste driver maar ik kan hem simpelweg niet vinden. Op de website van de fabrikant staat niets over deze muis.
Op de onderkant staat ook niet veel meer ivm slijtage (zweet waarscheinlijk) is de helft van het label weggesleten.

het is een VIDEAL muis met 3 knoppen
(niet opties en met een snoertje)
wat nog te lezen is:
F2Q4NEMSP
9000925
(hier stond ook nog wat voor, het is dus het einde van de code :()

mijn vraag is,
1 wie kan me verder helpen aan de juiste driver.
2 Wie is er nogmeer zo stom geweest met zijn burostoel iets belangrijks te slopen

groeten,
casper

• Hmail
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:00

Hmail

Doet ook maar wat.

Pardon ik had niet goed gelezen 8)7
En toch, is dit niet wat? http://www.elma.it/download/altri/mouse/Vid17.zip

[ Voor 136% gewijzigd door Hmail op 27-01-2004 21:25 ]

It might sound as if I have no clue what I'm doing, but I actually have a vague idea.

• Hmail

Hmail

Doet ook maar wat.

En? is het gelukt? 't is wel even fijn als je doorgeeft of het nou wel of niet gelukt is... :)

It might sound as if I have no clue what I'm doing, but I actually have a vague idea.

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
sorry dat het zo lang duurde, ik verwachte eigenlijk geen replys meer... ik heb 'm nu geinstalleerd en ik ga maar rebooten gezien ik geen verschil merk.

Verwijderd

Topicstarter
Nee geen effect, wel een paar geinige spelletjes, geen 3e mouse buton..
Wel bedankt voor de moeite.

Verwijderd

Topicstarter
Is het verstandig om gewoon eens een andere driver te proberen van een 3 buton muis?
Ik heb een backupje van de huidige driver om hem weer te herstellen als er iets fout gaat.

zal ik het doen of niet?

• Hmail

Hmail

Doet ook maar wat.

ik zou het gewoon doen... lijkt me niet dat je door een verkeerde muisdriver je hele pc om zeep helpt...
Tipje: als je de Edit knop gebruikt, voorkom je een hoop gezeur. De meeste Tweakers hier (heb ik gemerkt) vinden het niet zo prettig als je tientallen posts onder elkaar plaatst

[ Voor 47% gewijzigd door Hmail op 28-01-2004 19:49 ]

• ajouin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11-2025
google op F2Q4NEMSP leid naar deze driver

http://www.input-drivers.com/drivers/21/21798.htm

This is the README.TXT file for Scroll-In-Mouse Program V1.52,
a product designed specifically for working with 3 button mouse under
Windows 95/98.

Verwijderd

Topicstarter
Oke deze keer duurde het weer ff voor ik reply, maar dat kwam omdat interneten zonder muis nogal lastig gaat, ik installeerde hem en na een reboot deed mijn muis dus niets meer. hmm ik weet nu wel voor de volgende keer dat er iets met iemands muis aan de hand is hoe ik de oude driver weer terug krijg. (niet via zoeken naar nieuwe hardware maar eerst de oude uitzetten via systeem - aparaten beheer) dus wel weer wat geleerd.

nog iemand sugesties?

• Hmail

Hmail

Doet ook maar wat.

Ja, ik kan eigenlijk niks anders zeggen dan: koop een nieuwe muis. was de andere duur? je haalt zo bij een computerzaakje voor €5 een muisje. Lijkt me sterk dat je te gehecht aan de andere was... :)

Verwijderd

Topicstarter
hij licht idd wel erg lekker in de hand ja

• Hmail

Hmail

Doet ook maar wat.

Och, er zijn zoveel muizen die lekker in de hand liggen :) tja, ik kan mijn muisje ook nog steeds niet echt missen die pas overleden is :'( is die muis ook niet meer in de winkel te krijgen?

Pagina: 1