Toon posts:

9800SE Softmod gelukt maar.. :(

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
kheb mijn Hercules ATi Radeon 9800 SE dus gesoftmod en RivaTuner zag meteen 8 pipelines.
kwou dus testen met 3D Mark 2003 hoeveel marks ik zou scoren.
Laden van eerste test lukt, maar 10 sec in de test loopt mijn pc spontaan vast. (kan niets meer anders dan resetten)
Opstarten van NFSU lukt ook maar na een paar seconden loopt ie weer spontaan vast :?

kheb gehoord dat het aan de voeding zou kunnen liggen maar een 300 W voeding moet genoeg zijn lijkt mij :(

Als er geen oplossing gevonden kan worden, kan iemand mij dan vertellen hoe ik precies de softmod weer ongedaan krijg? :)

Alvast bedankt :)

Mijn specs:

AMD Thunderbird 1.33 GHZ
256 DDR
Hercules ATi Radeon 9800SE 128 mb (gesoftmod)
Maxtor 40 GB 7200 RPM 2 mb cache
MyCom Hightower 300 W
Windows XP Professional met SP1

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-05 18:21
denk dat je softmod toch niet gelukt is :)

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-08 20:49

b3ta

Hallo

Ik had met me softmodded 9500 dat windows het wel deed maar spellen gewoon niet opwilde starten... wat moet je nou met een 9700 voor alleen in windows :) niks dus..
ik denk dus dat gewoon je softmodje niet werkt.. helaas :(

• Hazuki
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-05 19:02

Hazuki

On my Suzuki

Dan is je softmod dus echt NIET gelukt hoor... Pas als ie gewoon werkt kun je zeggen dat ie geslaagd is. Tip: Ruilen die hap, zeg dat je voeding het niet trekt :) Gewoon de volgende proberen.

Koekie?

Verwijderd

b3ta schreef op 27 januari 2004 @ 17:50:
Ik had met me softmodded 9500 dat windows het wel deed maar spellen gewoon niet opwilde starten... wat moet je nou met een 9700 voor alleen in windows :) niks dus..
ik denk dus dat gewoon je softmodje niet werkt.. helaas :(
Ik ben ook band dat je softmod niet super gelukt is. Er zal misschien een klein foutje zitten. Misschien een slecht(e) pipeline/geheugen. Ik zelf heb ook een 9500 en had allemaal artifacts bij het modden naar een 9700 :'( . Maar hij doet nu toch af en toe nog raar die kaart, ondanks het terug modden hij was denk ik bijna dood gegaan :X

Verwijderd

Topicstarter
jups jammer idd :'(
ati2mtag.sys (oude) weer in system32 zetten en oude drivers weer installeren is toch genoeg?

bedankt nog voor het snelle reageren :D

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2004 17:55 ]

• IkBenAlles
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

IkBenAlles

1 europa

Hazuki schreef op 27 januari 2004 @ 17:52:
Dan is je softmod dus echt NIET gelukt hoor... Pas als ie gewoon werkt kun je zeggen dat ie geslaagd is. Tip: Ruilen die hap, zeg dat je voeding het niet trekt :) Gewoon de volgende proberen.
Ja dat vind ik dus gewoon oplichting...

Samen staan we sterk!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:33

Remy

I usually get 100% accuracy

Dit is gewoon dikke pech en valt weinig aan te doen, een van de risico's van (soft)modden. Met modden / overclocken zijn er gewoon geen garanties dat het wel werkt, heel simpel. Valt verder weinig over te melden, dus deze gaat dicht.

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.