Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

HelP me PleasE! Mp3 en foto's opslaan....

Pagina: 1
Acties:
  • 18 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dit al een keer eerder aangekaart op deze forum en geen reacties gekregen. Weet dan echt niemand wat ik moet kopen?

Ik ga binnenkort op een lange reis. Ik wil een mp3 speler kopen zodat ik genoeg muziek heb voor onderweg. Tevens wil ik zonder tussenkomst van een PC mijn foto's van de digi camera memory flashcard kunnen opladen en bewaren. Het liefst wil ik deze foto's ook weer kunnen bekijken via de speler. Dus multifunctioneel en een goede audio kwaliteit.
Een aparaat waar ik een koptelefoon opzet en een overzichtelijk management menu heb voor mijn MP3's en een aparaat waar ik direct mijn memory card in kan steken en foto's uitlezen, bekijken en opslaan/deleten etc.

Gmini 120 en Gmini 220 beschikbaar via www.archos.com lijkt de goede kant op te gaan maar ik heb geen vergelijkingsmatariaal gevonden en geen ervaringen.
En er moet toch meer op de markt beschikbaar zijn?

Verwijderd

Misschien is het overwegen waard een laptop te nemen?
Kan iig alles wat jij wilt.

• Losha
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-10 07:13

Losha

clear my path motherfucker

zou toch ff beter kijken als ik jou was.
ik heb in de afgelopen maanden tig apparaten gezien die als portable opslag dienen en mp3 kunnen afspelen

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 januari 2004 @ 17:51:
Misschien is het overwegen waard een laptop te nemen?
Kan iig alles wat jij wilt.
Ja maar een lap-top is weer zo verrekte groot, ik ga met een rugzak trekken (6 maanden) dus het moet wel handzaam zijn.
Ik dacht zelf aan de Gmini220 maar ik ken het aparaat niet, heb jij ervaring met zoites?
Gr Paul :)

Verwijderd

Topicstarter
Losha schreef op 27 januari 2004 @ 17:53:
zou toch ff beter kijken als ik jou was.
ik heb in de afgelopen maanden tig apparaten gezien die als portable opslag dienen en mp3 kunnen afspelen
Ja,ik heb ook vrij veel gezien maar nog maar een aparaat waar je ook werkelijk de photo's die je oplaad op de speler kunt bekijken..Dit is de Gmini 220 bij www.archos.com heb jij ervaring met een dergelijk aparaat en ken jij of heb jij iets gezien in jou zoektocht wat erop lijkt.
Gr paul :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 januari 2004 @ 17:56:
[...]

Ja maar een lap-top is weer zo verrekte groot, ik ga met een rugzak trekken (6 maanden) dus het moet wel handzaam zijn.
Ik dacht zelf aan de Gmini220 maar ik ken het aparaat niet, heb jij ervaring met zoites?
Gr Paul :)
Je kunt nog een PDA overwegen, bijvoorbeeld een ipaq 5550 ofzo, zit wlan/bluetooth en alles op...

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

movimentum, je andere topic is net aan 2 dagen oud! :o Het is echt niet nodig om een nieuw topic aan te maken, je kan dus in MP3/HDD + Foto opslag en bekijken verder.

Om toch even een tip te geven: zoek eens op imagetank ;) Evenwel is 1 topic hierover dus genoeg, voordat iedereen na een paar dagen een nieuw topic gaat openen 8)7

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.