Ik heb een Siemens M35i telefoon, en hij begint de laatste tijd wat vage dingen te doen. Zo zat ik laatst met mijn broertje te praten, opeens gaat zijn telefoon. Hij kijkt op zijn schermpje en zegt: "waarom bel je mij?" Ik had mijn telefoon niet bij me (Zat in mijn jaszak). Dus ik pak mijn telefoon, keylock stond er nog keurig op en mijn broertje stond ook niet tussen de gekozen nummer, en het was toch echt duidelijk mijn nummer op zijn scherm
. Dat was (naar mijn weten) eerste geval dat mijn telefoon spontaan iemand heeft gebeld. Vandaag werd ik gebeld door een klasgenoot van mij, ik zou hem geprobeert hebben te bellen, zelfde verhaal...
Het blijkt vaker te gebeuren dat mijn telefoon spontaan mensen in mijn telefoonlijst belt...
Is dit een gebruikelijk probleem met de M35i? Of kan hij een virus-achtig iets oplopen ofzo?
Even voor de duidelijkheid; hij belt spontaan, de keylock staat er gewoon op, en het wordt ook niet op de telefoon geregistreerd dat hij gebeld heeft...
Het blijkt vaker te gebeuren dat mijn telefoon spontaan mensen in mijn telefoonlijst belt...
Is dit een gebruikelijk probleem met de M35i? Of kan hij een virus-achtig iets oplopen ofzo?
Even voor de duidelijkheid; hij belt spontaan, de keylock staat er gewoon op, en het wordt ook niet op de telefoon geregistreerd dat hij gebeld heeft...