Weet er iemand hoe je de Lexmark Z25 aan de praat kan krijgen met CUPS op slackware 9.1? De drivers in CUPS zijn niet aanwezig als ik CUPS opstart. Waarom zitten die er niet in? Er zijn wel andere drivers van de Lemark maar niet de Z25. Weet er iemand een oplossing?
Ik zag ook niet 123 een Lexmark Z25 printer driver bij CUPS zitten, maar houd dat dan in dat je niet een google.com/linux erbij kan halen?
Eerste antwoord is gelijk al:
Die even downloaden, uitpakken, doorlezen, installeren en als er dan nog problemen zijn, kan je hier rustig terug komen met een gegronde reden. (wij zijn geen zoekmachine EN mits je ook netjes de README en alles hebt gelezen natuurlijk)
Eerste antwoord is gelijk al:
Gelijk doorgesurft naar de website van lexmark en dit als antwoord gekregen op mijn eerste search, ik zou kijken naar het eerste antwoordLexmark now has a CUPS driver on their web site for Z25 & z35. Has any body
installed it and made it work, at least, adequately? TIA, mike
Die even downloaden, uitpakken, doorlezen, installeren en als er dan nog problemen zijn, kan je hier rustig terug komen met een gegronde reden. (wij zijn geen zoekmachine EN mits je ook netjes de README en alles hebt gelezen natuurlijk)
offtopic:
And don't forget: Google is your BEST friend
And don't forget: Google is your BEST friend
[ Voor 14% gewijzigd door LinuX-TUX op 27-01-2004 17:43 ]
Die link werkt niet eens
Wist niet dat het zo moeilijk was een printer toevoegen. Zijn er geen makkelijke oplossingen voor om een printer toe te voegen in Slackware? Ik ben al de hele dag bezig zonder resultaat
Hier anders wel.
Edit: Oh nee, als je idd probeert de driver te downloaden dan werkt het niet. Daar zou ik dan gewoon Lexmark even over mailen hoe het zit, of wachten tot ze het probleem zelf oplossen, of kijken of je dezelfde file ergens anders kunt vinden. Tsja..hetzelfde wat je ook zou doen als een Windows-driver mist op de site van de fabrikant kortom...
Edit: Oh nee, als je idd probeert de driver te downloaden dan werkt het niet. Daar zou ik dan gewoon Lexmark even over mailen hoe het zit, of wachten tot ze het probleem zelf oplossen, of kijken of je dezelfde file ergens anders kunt vinden. Tsja..hetzelfde wat je ook zou doen als een Windows-driver mist op de site van de fabrikant kortom...
[ Voor 92% gewijzigd door Wilke op 27-01-2004 18:52 ]
Ik sluit me overigens ook voor de rest helemaal aan bij LinuX-TUX - je kunt de driver gewoon downloaden zelfs. We verwachten wel dat je zelf zoekt en probeert een oplossing te vinden voor je probleem, voordat je maar simpelweg een topic opent.
Tenslotte is het hier geen helpdesk, zoals in de NOS policy - updated 01/04/03 ook uitgelegd wordt. Daarom gaat dit topic dicht.
Als je nog een specifiek probleem hebt bij het installeren van die driver (en dan niet aankomen met "ik heb 'm gedownload, wat nu
"), mag je daar natuurlijk een nieuw topic over openen.
Tenslotte is het hier geen helpdesk, zoals in de NOS policy - updated 01/04/03 ook uitgelegd wordt. Daarom gaat dit topic dicht.
Als je nog een specifiek probleem hebt bij het installeren van die driver (en dan niet aankomen met "ik heb 'm gedownload, wat nu
offtopic:
Je bent bezig met Slackware, een van de 'doe-het-zelf' distro's bij uitstek. En dan klaag je bij het minste of het geringste dat het te ingewikkeld is (wat nogal ontzettend meevalt IMHO, maar dat terzijde). Waarom ben je dan in de eerste plaats met Slackware bezig?
Je bent bezig met Slackware, een van de 'doe-het-zelf' distro's bij uitstek. En dan klaag je bij het minste of het geringste dat het te ingewikkeld is (wat nogal ontzettend meevalt IMHO, maar dat terzijde). Waarom ben je dan in de eerste plaats met Slackware bezig?
[ Voor 19% gewijzigd door Wilke op 27-01-2004 18:51 ]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()