1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.
Als het de enige kabelboer is ( waarschijnlijk ) dan is entry wel het goedkoopst. Moet je d'r natuurlijk wel duidelijk maken dat ze d'r niet mee gaat leechen he
I've got a feeling...
Nee, leechen dat zal ze wel niet doen. Zou haar PC niet eens aankunnen... hahaha :-)
Nee, ze is slechts geïnteresseerd in email en surfen. En dan is 500 MB wel héél erg veel per maand. En het mooiste is dat, stel ze komt eroverheen, dan is het enige wat Chello doet, voor de rest van je maand je modem dichtknijpen naar 6 kilobyte/sec. Mee te leven mocht het de laatste week van de maand zijn... ;-)
***EDIT: Is het trouwens zo dat je voor elke ADSL-verbinding een telefoonaansluiting moet hebben? Want de telefoonaansluiting ligt er natuurlijk wel. Dus kan ik mij voorstellen dat deze ook alleen bruikbaar gemaakt kan worden voor ADSL alleen...
[ Voor 21% gewijzigd door Galois op 27-01-2004 17:26 ]
1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.
Verwijderd
Ik heb een keer gehoord dat kpn niet mag weigeren het adsl signaal door te geven maar of dit ook echt zo is weet ik nietGalois schreef op 27 januari 2004 @ 17:25:
Volgens mij is alleen maar Chello beschikbaar. Iets anders kan ik niet vinden nl.
Nee, leechen dat zal ze wel niet doen. Zou haar PC niet eens aankunnen... hahaha :-)
Nee, ze is slechts geïnteresseerd in email en surfen. En dan is 500 MB wel héél erg veel per maand. En het mooiste is dat, stel ze komt eroverheen, dan is het enige wat Chello doet, voor de rest van je maand je modem dichtknijpen naar 6 kilobyte/sec. Mee te leven mocht het de laatste week van de maand zijn... ;-)
***EDIT: Is het trouwens zo dat je voor elke ADSL-verbinding een telefoonaansluiting moet hebben? Want de telefoonaansluiting ligt er natuurlijk wel. Dus kan ik mij voorstellen dat deze ook alleen bruikbaar gemaakt kan worden voor ADSL alleen...
Verwijderd
En alleen adls op de telefoonlijn gaat niet echt lukken zal ze daarvoor toch echt ook een tel abbo moeten hebben.
Ja, maar die naam is van erg lang geleden... Is een stuk beter tegenwoordig.Verwijderd schreef op 27 januari 2004 @ 18:13:
Woon zelf in weesp en heb adsl maar upc kan ook hoor maar ja da's wel een erge enge naam in internetland.
En alleen adls op de telefoonlijn gaat niet echt lukken zal ze daarvoor toch echt ook een tel abbo moeten hebben.
Maar ik denk dat 500 MB erg weinig is...
Zal Chello met 500 MB datalimiet zowel wat je upload als wat je binnenhaalt bedoelen?
Waar wil je zitten in het hiernamaals?............Rokers of niet-rokers
Of heb ik het mis?
tja het is voor mensen die alleen af en toe hun mail ff ophalen en af en toe iets opzoeken. Wil je meer dan zal je meer moeten betalen....Galois schreef op 27 januari 2004 @ 18:32:
Maar dan is 500 MB toch onzin! Wat moet je daarmee? Je kunt dan niet eens een uur per dag normaal surfen in de maand!
Of heb ik het mis?
Reken maar uit... Stel dat je per dag 5 normale mails en 10 spammails ophaalt à 5 kB per mail, met nog een paar plaatjes à 50 kB per plaatje. Dat is totaal laten we zeggen 250 kB, dus per maand maximaal 10 MB. Per dag heb je dan nog een dikke 15 MB over om te internetten. Dit is maar een voorbeeldsituatie natuurlijk, maar zo kun je ongeveer inschatten of je genoeg hebt aan 500 MB.Galois schreef op 27 januari 2004 @ 18:32:
Maar dan is 500 MB toch onzin! Wat moet je daarmee? Je kunt dan niet eens een uur per dag normaal surfen in de maand!
Of heb ik het mis?
Ik snap de zin van dit topic eigenlijk niet. Het is chello of niets.
Voor jou ja, maar de rest van Weesp heeft toch wel gewoon KPN-aansluitingen?DiMacho schreef op 27 januari 2004 @ 20:46:
[...]
Wij hebben ook geen KPN, dus vandaar ook Chello.
[...]
Ik snap de zin van dit topic eigenlijk niet. Het is chello of niets.