[Sin] Connectie Problemen Server Launch

Pagina: 1
Acties:

• MrCaleb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-01-2022
Hey Everyone,

Ik zit met een stom/raar probleempje, ik weet dat SIN alweer een ouder spel is, maar ik wou hem gaan spelen met een groep vrienden van die bij me in de buurt wonen. Anyway nou wil ik dus een server opstarten (had patch 1.0 naar 1.11 al geinstalleerd) en ik launch dus gewoon me server, alleen niemand kan connecten naar me server, en andersom ook niet als hun hem aanmaken. Wat ik dus doe is:

1. Maak gewoon een server aan alles ingesteld (deathmatch settings)
2. Launch de server
3. hun typen in het console connect <ipadress>

Dan blijft die dus alleen maar constant connecten..

Any Idea's?

• nextware
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:44
Volgens mij lijkt dit een probleem van versie conflicten..
Ik heb zoiets dergelijks ook eens met MoHaa gehad. Ikzelf had server versie 1.11 lopen, maar de rest van het LAN liep op versie 1.01.. en die beide versies kunnen niet met elkaar connecten.

Als ik dus mag aanraden: alles naar versie 1.11 en dan zou het wel moeten werken !!

• MrCaleb
Hmm alles staat op versie 1.11 daarom vind ik het zo vreemd

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Jullie hebben allemaal (g)een router die wel goed is ingesteld? Want ook bij oudere spellen kan een router voor problemen zorgen :)

The devil is in the details.

• nextware
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:44
December schreef op 27 januari 2004 @ 17:15:
Jullie hebben allemaal (g)een router die wel goed is ingesteld? Want ook bij oudere spellen kan een router voor problemen zorgen :)
Dit zou volgens mij ook een oplossing kunnen zijn, omdat je aangeeft, dat alles al versie 1.11 is. Staat je port forwarding goed op je router. Niet dat ik weet, op welke port Sin werkt.. :Y)

• MrCaleb
We gebruiken geen routers, we wonen allemaal ver van elkaar af :) tis een gewoon i-net game..

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
MrCaleb schreef op 27 januari 2004 @ 19:27:
We gebruiken geen routers, we wonen allemaal ver van elkaar af :) tis een gewoon i-net game..
Je kan ook een router hebben met ingebouwde modem hoor ;)
Misschien heb jij dat niet, maar je medespelers wel, vraag dat dus even na.

[ Voor 5% gewijzigd door Hahn op 27-01-2004 19:28 ]

The devil is in the details.

• MrCaleb
Heb ik nagekeken, niemand van ons heeft een router met ingebouwde modem, oftewel een aparte router op ze systeem aangesloten. 2 hebben er kabel i-net 1tje ADSL, en 1 maakt gebruik via het netwerk waar ik op zit.
Pagina: 1