Verwijderd

Topicstarter
hoi,

ik heb een vraagje ik heb een sony p72 en ik hoor dat je hem als webcam kunt gebruiken maar dan alleen via video in op je videokaart. nou ik heb er een een geforce 4 ti 4200 maar het lukt me niet kan iemand mij hiermee helpen?? _/-\o_
verder wil ik weten of ik met deze sony mijn beeld dat je normaal ziet op het schermpje ook kan zien op je scherm van je pc maar dan wel via de usb??

ik ben echt benieuwd hoe ik dat ding nou aan mijn kaart krijg mij lukt het niet

groeten

Verwijderd

dan moet je een tv in hebben op je pc
je kunt hem wel aan je tv koppenlen met de bijgeleverder stekker.
en die tv in heeft jou ti niet. en of hij via usb kan weet ik niet. ik denk het wel

[ Voor 109% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2004 00:01 ]

Verwijderd

Topicstarter
ja dat begrijp ik maar. ik heb achter op mijn kaart twee uitgangen zitten zijn die allebij uit is gaat er daaar ook van in ik weet het dus niet ik kan mijn tulp er in doen maar ook nog een andere.
ik wil zo graag mijn sony p72 eer op aansluiten en als webcam gebruiken.

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Je hebt dan een video-ingang nodig, jouw videokaart heeft waarschijnlijk gewoon een vga-out en een s-video out.. Geen ingang beschikbaar dus.. helaas.

Download my music on SoundCloud

Verwijderd

Topicstarter
ok dat snap ik nu maar waarom staat er dan in het boekje dat hij ook als webcam te gebruiken is? is wel gek en ik hoor het ook van anderen dat ze dat gedaan hebben.

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Tja wellicht is hij via bijgeleverde software ook via de USB te benaderen, mocht dit zo zijn dan zou dit in de manual moeten staan denk ik..

Download my music on SoundCloud

Pagina: 1