In those days spirits were brave, the stakes were high, men were REAL men, women were REAL women, and small furry creatures from Alpha Centauri were REAL small furry creatures from Alpha Centauri.
Zaphod in The Hitchhikers Guide To The Galaxy
Dan ga ik hier even een poging wagen.... 
Wat je wil lijkt me redelijk duidelijk: je wilt een app die alle word documenten in een map langsloopt en voor elk document een form toont, met document-specifieke info en het in dat document gevonden plaatje... (right
)
Wat ik me dan meteen afvraag is het volgende:
Mijn vraag aan jou is dus: breid je openingspost een beetje uit, en who knows.... misschien kunnen we je een kant in sturen!
Wat je wil lijkt me redelijk duidelijk: je wilt een app die alle word documenten in een map langsloopt en voor elk document een form toont, met document-specifieke info en het in dat document gevonden plaatje... (right
Wat ik me dan meteen afvraag is het volgende:
- Is het 'zichtwerk' wat moet gebeuren om te bepalen of het juiste plaatje in het document staat?
- Gebeurt deze bepaling aan de hand van de documentnaam?
- Waarom is initieel voor de Word-documenten gekozen?
- Is het een bestaand systeem (waar je aan vast zit) of is er ruimte voor verbetering...?
- Wat is er fout gegaan bij de pogingen om via clipboard of loadpicture te werken?
Mijn vraag aan jou is dus: breid je openingspost een beetje uit, en who knows.... misschien kunnen we je een kant in sturen!
- Is het 'zichtwerk' wat moet gebeuren om te bepalen of het juiste plaatje in het document staat?
Het is idd zichtwerk, ik zal elke foto moeten bekijken. - Gebeurt deze bepaling aan de hand van de documentnaam? [b] De bepaling gebeurt aan de hand van de documentnaam, wat er in het document staat en wat er op de foto staat.
- Waarom is initieel voor de Word-documenten gekozen?
Tja, eerst had men er maar 10, toen een beetje meer, en plotseling waren daar +1000 word documenten - Is het een bestaand systeem (waar je aan vast zit) of is er ruimte voor verbetering...?
Bestand systeem, ver voor mijn tijd ingevoerd. Ruimte voor verbetering = nihil. - Wat is er fout gegaan bij de pogingen om via clipboard of loadpicture te werken?
Tja de logische fouten he, typen komen niet overeen, argumenten functie kloppen niet...
In those days spirits were brave, the stakes were high, men were REAL men, women were REAL women, and small furry creatures from Alpha Centauri were REAL small furry creatures from Alpha Centauri.
Zaphod in The Hitchhikers Guide To The Galaxy