k, ik wil dus wel een keertje een divx je kijken op me tv, ik heb een GF2 pro met een tv-out, en daar zat dus een kabeltje bij, 1 kant gaat dus in kaart, en de andere in de tv, maar het kabeltje is 10cm lang
dus ikmoet een verlengkabel....die andere kant van de kabel is dus geel, maar hoe moet ik het aansluiten voor het betse resultaat? Ik heb een sony fd trinitron wega, dus nieuwheid is gen probleem denk ik
maar wanneer heb ik de beste beeldkwaliteit en hoelang mag die kabel maximaal zijn?
Niet dat verloopstekkertje gebruiken, maar een kabel gebruiken met zo'n zelfde stekker als aan dat korte verloop-kabeltje zit (niet die gele maar die andere stekker). Dit soort kabels levert betere kwaliteit dan met een kabel waar zo'n gele stekker aan zit (Tulp-stekker heet zoiets). Maar als je gewoon een stuk dik audio-kabel gebruikt met die tulp-stekkers, heb je (naar mijn mening) goed beeld, zelfs met 25 meter kabel
Das mooi, en hoe duur is zoiets en waar kan ik het kopen????Op dinsdag 12 december 2000 16:11 schreef wfvn het volgende:
Niet dat verloopstekkertje gebruiken, maar een kabel gebruiken met zo'n zelfde stekker als aan dat korte verloop-kabeltje zit (niet die gele maar die andere stekker). Dit soort kabels levert betere kwaliteit dan met een kabel waar zo'n gele stekker aan zit (Tulp-stekker heet zoiets). Maar als je gewoon een stuk dik audio-kabel gebruikt met die tulp-stekkers, heb je (naar mijn mening) goed beeld, zelfs met 25 meter kabel
wat dacht je van een elektronicazaak???
Ik heb voor zo'n 50 gulden 25 meter audiokabel gekocht met 4 paren. 3 ervan zijn in gebruik: 1 voor video (geel) en 2 voor stereogeluid (rood en zwart). De witte is dus nog vrij voor tja.... weet ik veel.... who cares.... een kabel met 3 paren was niet leverbaar....
Ik heb voor zo'n 50 gulden 25 meter audiokabel gekocht met 4 paren. 3 ervan zijn in gebruik: 1 voor video (geel) en 2 voor stereogeluid (rood en zwart). De witte is dus nog vrij voor tja.... weet ik veel.... who cares.... een kabel met 3 paren was niet leverbaar....
Verwijderd
je moet een s-video kabel kopen (ziet er uit als ps/2) dit geeft de beste kwaliteit.
bij mijn geforce zat zo'n kabel van ongeveer 2 meter. deze kabels zijn in de meeste grootte videozaken/electronicazaken wel te krijgen/bestellen, als er een media markt bij je in de buurt zit zou ik daar eens gaan kijken.
bij mijn geforce zat zo'n kabel van ongeveer 2 meter. deze kabels zijn in de meeste grootte videozaken/electronicazaken wel te krijgen/bestellen, als er een media markt bij je in de buurt zit zou ik daar eens gaan kijken.
zei ik dus ook al van die betere kwaliteit.... maar de lengte lijkt me een nadeel... kweet niet wat daarvan de maximale lengte is??????
Veel verder dan 10 meter moet je niet gaan met S-VHS, maar de kwaliteit is inderdaad beter dan Composite-video (Die gele dus)
Pagina: 1