surround speakers advies

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• Kotor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-11-2010
Ik heb van m'n vader een nieuwe pc gekregen
(medion 8080 xl, van de aldi)
en ik zat eraan te denken om als ik weer wat geld bij elkaar heb een surround setje te kopen. Ik heb op internet gezocht om er achter te komen wat voor een geluidskaart er in zit maar daar ben ik helaas niet in geslaagd,
nu komt de vraag:
als ik en 5.1 6.1 of 7.1 setje koop wat kan ik dan het beste kopen (kwalitatief goed en niet boven de 200 euro)
en kan ik het er dan ook op aansluiten?
er zitten zitten verschillende soorten aansluitingen op voor geluid.
gewoon 3, 3.5 aansluitingen, 1 voor front, 1 voor surround-system/rear en 1 voor surround, center/subwoofer.
er ook nog vier andere geluidsaansluitingen op waaronder digital audio; SPDIF in,
SPDIF in (optical), SPDIF out, SPDIF out (optical).
ik zou graag advies willen welk setje ik het best aan kan schaffen als het op deze geluidskaart kan en anders of ik er verstandig aan doe om een betere (externe) geluidskaart te kopen.
Het setje is bedoeld voor dvd's en vooral voor gamen, in mindere mate voor muziek.

alvast bedankt
groetjes Thomas

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-08 08:57

wdekreij

Dubbelzinnig

Creative T7700 :)

Je kan ook de TD versie nemen, zodat je speakerset ook voor andere apparaten kunt gebruiken, en met afstandbediening kunt gebruiken maar dan ga je over je budget heen..

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-07 18:42

JT

VETAK y0

Beetje zoeken mag wel hoor :) uit de FAQ:
Een nieuw topic starten
Openingspost
De andere helft is een duidelijke omschrijving van wat je bedoelt. Alhoewel een quiz op de tv heel leuk kan zijn, hebben we hier liever een discussie of een goed gesprek. Als we moeten gaan raden wat je bedoelt zorgt dat er alleen maar voor dat je geen antwoord krijgt. Wees niet alleen duidelijk, maar ook nog eens enthousiast! Anderen zullen bereid zijn je te helpen als je laat je laat merken dat je al flink bezig bent geweest, of wanneer je de nodige aandacht hebt besteed aan je discussiepunt.
Bedenk ook dat AV er al een tijdje is, en dat veel topics erg vaak langs komen. Veel problemen zijn dan ook op te lossen door even de search te raadplegen. Wanneer je er met de search niet uitkomt, meldt dat dan ook even in je topic. Laat weten waar je op gezocht hebt en waarom je er met de gevonden info niet uitkomt. Vaak is het juist deze info die voor anderen een aanwijzing kan geven om je verder te helpen. NB: bijzondere gevallen van topics die niet in AV thuishoren zijn topics over mp3 spelers en digitale camera's. Die horen in Gadget Talk thuis. Topics over muziek, muzieksmaak of de nieuwste whitelabel release horen in Nieuws, Sport, TV & Muziek
En hij hoort trouwens hier: Het grote: Kiezen van een pc-speakersysteem-topic

[ Voor 24% gewijzigd door JT op 27-01-2004 16:31 ]

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Hoi Kotor,

Welkom op GoT, hier in Av hebben we een we apart topic speciaal voor vragen over Pc-speakers. In dat topic kun je al heel erg veel vinden, maar zijn er ook mensen die je vraag kunnen beantwoorden.

Daarom gaat dit topic op slot en kun je, je vraag in het topic stellen dat JT hier boven me geeft. :)

Dit topic is gesloten.