Toon posts:

CoD Loopt vast met 4400

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Op mijn andere pc draait Call Of Duty gewoon wel met me 4600 met de 45.23 drivers.
Echter als ik op deze computer *amd xp 2200+ @ 2500+ , 256 mb ram, Ti4400 met passieve Zalman koeling* het speel loopt de game vast na een tijd.

Ligt dit dan ana me kaart? Heb hem al gevoeld van hoe warm die werd , best warm maar ik brandde me fikken er NIET aan dus het moet op zich kunnen.

5 keer 3dmark2001SE achter elkaar doet die wel en Hitman 2 doet di eook gewoon

waar kan dit aan liggen?

Kheb CoD opnieuw geinstalleerd, zelfs de partitie geformateerd ervoor en DirectX 9.0b geinstalleerd

• Ranzy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-10-2023

Ranzy

Live 'till You Die

Gewoon de nieuwste drivers van Nvidia downloaden, probleem opgelost.

Verwijderd

Topicstarter
hmm idd ff gedaan.. werkt nu wel.. maar toch..

hoe kan het aangezien ik op de andere pc *p4 2,66 Ghz, 512 mb ram , Gf4ti4600* wel 45.23 kan gebruiken?

• Ranzy

Ranzy

Live 'till You Die

Tsja, kan aan zo veel liggen, in die andere pc zit waarschijnlijk volledig andere hardware (merk-gewijs dan), waarmee Call of Duty geen problemen heeft, maar dat geldt dus duidelijk niet voor de jouwe en Nvidia zal in de nieuwste drivers die problemen hebben verholpen... Het is trouwens aan te raden als je de nieuwste spellen wil kunnen spelen van steeds de nieuwste drivers te gebruiken. Ok, je 3dmark score zal misschien wat zakken, maar wat maakt dat uit, zolang je maar kan gamen, right? ;)

Verwijderd

Topicstarter
Mjah,

bedankt want het werkt nu :) alleen ff nog een 256 mb reepje halen voor zekerheid en wat casefans.. lekker overclocken ;)

*wat raad je aan: een casefan monteren op de zalman koeling of een slotkoeler er onder? kan je trouwens zo'n slotkoeler op een fan controller aansluiten?*

• Ranzy

Ranzy

Live 'till You Die

Van een slotkoeler weet ik niet veel, maar ik zou gewoon een Papst fannetje op die zalman monteren, dan hou je het stil en kan je nog wat verder overclocken. Ik denk dat dit beter is dan een slotkoeler.

edit/ En je kan best nog 1 casefan als outtake achterin de kast, onder de voeding plaatsen en 1 vooraan in de kast, van onder, die koude lucht in de kast blaast (kwestie van een goede airflow te hebben), best natuurlijk ook Papst-fans, zijn wel wat duurder, maar lekker stil.

[ Voor 42% gewijzigd door Ranzy op 27-01-2004 19:13 ]

• Liam
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-12-2023

Liam

Wat nou 1 proc is genoeg.. :P

Verwijderd schreef op 27 januari 2004 @ 15:54:
Hey,

Op mijn andere pc draait Call Of Duty gewoon wel met me 4600 met de 45.23 drivers.
Echter als ik op deze computer *amd xp 2200+ @ 2500+ , 256 mb ram, Ti4400 met passieve Zalman koeling* het speel loopt de game vast na een tijd.

Ligt dit dan ana me kaart? Heb hem al gevoeld van hoe warm die werd , best warm maar ik brandde me fikken er NIET aan dus het moet op zich kunnen.

5 keer 3dmark2001SE achter elkaar doet die wel en Hitman 2 doet di eook gewoon

waar kan dit aan liggen?

Kheb CoD opnieuw geinstalleerd, zelfs de partitie geformateerd ervoor en DirectX 9.0b geinstalleerd
Anders zet je je proc eens op de orginele snelheid en probeer je het nog eens met CoD. 3dmark2001SE zegt he-le-maaal niks is mijn ervaring, soms loopt die zijn tests gewoon goed uit maar lopen echte games binnen non-time vast....

If it bleeds, we can kill it!! |Werkbak specs|CCNP, bezig met Master.

Verwijderd

Topicstarter
zo'n papstfan.. hoe veel zal zoiets kosten? en zou ik die op een fancontroller moeten aansluiten *als ik hem 's nachts aanlaat* of is die van zichzelf al heel stil?

Verwijderd

Topicstarter
Erm ok nu heb ik nog groter probleem:

de computer start nu niet eens meer op. Hoe kan dat? Ik zie net dat het geheugen helemaal niet word gekoel door de Zalman?

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-07 14:22

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Als ie het bij de ene pc wel doet (en je andere pc doet het weer) en op de ander niet, dan wissel je toch gewoon hardware uit? Doe de videokaart van de 1 in de ander etc. Zie je vanzelf wanneer die het weer doet en of de videokaart het probleem is.

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:33

mvds

Totally awesome!

Wat heb je gedaan dan dat ie het nu ineens niet mer doet?
Pagina: 1