Waarom wordt mijn topic gesloten??

Pagina: 1
Acties:

• VROEM!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05-2025

VROEM!

broembroem!

Topicstarter
In W&L had ik een topic over eten en sex.

Het ding is een beetje humoristisch misschien, maar ik zou verder niet weten waarom hij niet in W&L thuishoort. Het gaat toch over een biologisch vraagstuk?

Mag wetenschap soms niet grappig zijn of zo.
Of zijn jullie bang voor onzin antwoorden?

Spijt me zeer, maar ik vind het een beetje bekrompen.

ieeeepppppp :P

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18-02 12:35

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Ik zou deze naar het offtopicfourm verplaatst hebben.. maar Diadem gooit hem dicht :+
Sja, het hoort zeker niet in W&L thuis...

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• VROEM!

VROEM!

broembroem!

Topicstarter
Dus een topic met een biologisch vraagstuk over relatie tussen (zin in) eten en (zin in) sex is niet wetenschappelijk :?

Het zou naar mijn bescheiden mening een beetje flauw zijn als er geen grappige dingen in het W&L forum mogen worden gevraagd. Zo lang het iets wetenschappelijks en van toch wel enige moeilijkheidsgraad betreft is er toch niks mis mee?

Ik zou als het effe kan wel iets meer uitleg willen btw.

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

soms doen de modje's / admins ook een beetje lullig , maar ja , daar doe je niks aan , eigen schuld als je hiero regd ,

heb verder geen last met de modje's / admins . i'm a happy guy :)

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• VROEM!

VROEM!

broembroem!

Topicstarter
Naar mijn mening is het anti-onzin beleid de laatste tijd wel een beetje aan het doel voorbij geschoten.

Spijt me zeer.

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
Op dinsdag 12 december 2000 18:08 schreef pier het volgende:
heb verder geen last met de modje's / admins . i'm a happy guy :)
Bedankt voor deze mededeling. :?

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• VROEM!

VROEM!

broembroem!

Topicstarter
Het eten/sex topic wat daarna werd geopend om toch antwoord te geven gaf best een serieuze reaktie.

Alleen weer hup, adje erbij, slotje erop. Volgens mij vooral omdat het heropenen van het onderwerp niet werd gewaardeerd, ook al is het niveau echt niet beneden peil.

Het wordt hier soms wel wat flauw hoor :(

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-02 22:18

Floor-is

5.2

Dat ging inderdaad voornamelijk over het openen van een nieuwe thread over een zelfde onderwerp als je andere thread net over was gesloten. Dat is namelijk not-done. Maar dat weet jij ook wel ;)

Bericht hierboven

• VROEM!

VROEM!

broembroem!

Topicstarter
Dat weet ik hardstikke goed8-), maar ik heb alleen nog geen motivatie waarom mijn eigen topic zo nodig dicht moest.

Kan iemand dat effe voor mij motiveren?

• VROEM!

VROEM!

broembroem!

Topicstarter
En toch wil ik hem weer open :( Ik heb nergens kunnen lezen waarom mijn topic niet door de beugel zou kunnen dus ik vind de sluiting NIET terecht |:(

(na deze post geef ik het, zij het met tegenzin, op als er weer geen reaktie komt ;()

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-02 12:15
Op dinsdag 12 december 2000 18:54 schreef Floris_Diemel het volgende:
Dat ging inderdaad voornamelijk over het openen van een nieuwe thread over een zelfde onderwerp als je andere thread net over was gesloten. Dat is namelijk not-done. Maar dat weet jij ook wel ;)
als de 2e topic serieus is, is er in feite toch niks mis? Begrijp ondertss dat de adjes en modjes hier zo handelen.. maar zelfs jullie kunnen nog verbeteren he :P
Pagina: 1