Gratis programmeeromgeving met GUI

Pagina: 1
Acties:
  • 228 views sinds 30-01-2008

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik zoek een gratis (freeware of opensource oid, niet kazaa-gratis) programmeeromgeving voor windows. á la delphi, of visual studio, waarmee ik een windows-programma kan programmeren. nu had ik al boa constructor gevonden, dit is een omgeving die werkt met de programmeertaal python. ik heb hier alleen geen ervaring mee. ik heb redelijk ervaring met delphi, c++ en c# (en een heel klein beetje java). dus ik heb het liefst een programma dat op die programmeertalen gebaseerd is, of er erg op lijkt.

kent iemand zo'n programma/heeft iemand ervaring met zo'n programma?

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• DaRace
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10-2023
http://www.icsharpcode.net

Quote:
#develop
What is #develop? SharpDevelop is a free IDE for C# and VB.NET projects on Microsoft's .NET platform.

gebruik het zelf niet, maar wel hun zip library. Kan er dus verder niets over zeggen

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
DaRace schreef op 27 januari 2004 @ 14:59:
http://www.icsharpcode.net

Quote:
#develop
What is #develop? SharpDevelop is a free IDE for C# and VB.NET projects on Microsoft's .NET platform.

gebruik het zelf niet, maar wel hun zip library. Kan er dus verder niets over zeggen
hey, ook op sourceforge, raar dat hun search hem niet vond. misschien verkeerde zoektermen gebruikt.

iig bedankt, ik ga het direct proberen!

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• Cassettebandje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:35

Cassettebandje

SA-C90 TDK

Heb je C# builder al geprobeerd? Net als bij Delphi kun je de personal edition gewoon bij Borland downloaden.

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-05 22:23

curry684

left part of the evil twins

Niks met P&W van doen. Met Google zijn genoeg gratis GUI's te vinden, en deze vraag is al vaak genoeg behandeld.

[ Voor 68% gewijzigd door curry684 op 27-01-2004 15:02 ]

Professionele website nodig?

Dit topic is gesloten.