Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Verwijderd
Verwijderd
Algemene electrotopics, dus als je bijvoorbeeld startproblemen hebt of je radio wilt inbouwen worden tot op heden iig in Stuffis Generalis gezet.
Als ik zelf zou kijken wat ik de meest toepasselijke plekken zou vinden om automods te plaatsen zou ik Tweakers Huiskamer en Stuffis Generalis als eerste logische plek aanwijzen. Ten eerste vanwege het algemene karakter, daarnaast ook om het motortechnische wat nu ook veelal in Stuffis Generalis / Tweakers Huiskamer besproken wordt.
Als ik even wat trefwoorden door de search haal op de nonPC/nonElectro termen zijn de meeste topics in Tweakers Huiskamer te vinden.
En inderdaad, ik weet dat er in HK/SG ook veel bezoekers zijn die dergelijke topics enorm waarderen, waaronder onzer eigen HlpDsK
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2004 16:13 ]
En als je over electronica begint zullen de meeste je doorverwijzen naar CME, omdat daar de meeste techneuten zitten qua electro
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Ik dacht dat er bedoeld werd om een automodereer systeem (scheldwoorden, M$ ipv MS e.d.) waarin posts automatisch werden ge-edit als mensen deden vloeken
Maar ik denk idd ook dat het beter gewoon in SG/HK thuis hoort
Welke plaatjeszwahiel schreef op 27 januari 2004 @ 15:15:
* zwahiel zat ook al te denken aan SG, maar ja je zit dan met die plaatjes e.d.
Signature
Verwijderd
Laten we het even bij een dedicated topic houden eerst, okee?Verwijderd schreef op 27 januari 2004 @ 15:50:
Ik ga binnenkort mijn auto onder handen nemen (motortuning, meerdere einddempers etc), dus een apart subforum zou ik helemaal geen slecht idee vinden...
Verwijderd
Auw!curry684 schreef op 27 januari 2004 @ 15:28:
* curry684 heeft HlpDsK ook maar even deze kant op getrapt
Naar mijn mening hoort dit in de HK thuis. Let wel, het is de nieuwe HK, waar serieuzere zaken ook kunnen. CME is toch meer de computerhoek. Natuurlijk heb je overlap, maar al met al lijkt een goed opgezet HK topic me de juiste gang van zaken. Loze HK replies kunnen ook zeker wel bestraft worden. HK != bullshit.
Ik ben ook wel voor zo'n topic. Nu heb ik (nog) niet echt plannen om me auto te modden, maar het is toch leuk om te zien hoe anderen het doen
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Je hebt kans dat als mensen auto's modden, dat ze daar dan plaatjes van willen posten. Ik zie echter niet in waarom die niet in SG/HK zouden kunnen eigenlijkpastapappie.NET schreef op 27 januari 2004 @ 15:49:
* DarkX had titel verkeerd begrepen...
Welke plaatjes
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Dat zal nooit een beweegreden worden. Er wordt gewoon gekeken waar een bepaald onderwerp thuis hoort en of deze plek nu voor iedereen toegankelijk is of niet, da's enkel een side-effecti2Paq schreef op 28 januari 2004 @ 11:57:
Ik ben eerder voor de SG, aangezien de meesten hier niet in de HK kunnen.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Nou en? Dat autogebeuren is puur iets extra's, het is niet de core-business van tweakers.i2Paq schreef op 28 januari 2004 @ 11:57:
En als je daar dus wel over wil discuzeuren moet je dat verdienen.
Er loopt reeds een interessant topic over HlpDsK's auto in GoT/T.net Crew Algemeen, waar vrijwel niemand van de userbase in kan. Your point being?i2Paq schreef op 28 januari 2004 @ 11:57:
We runnen geen kantklosforum, geen autoforum, geen oudere-vrouwen-in-de-overgang forum, we runnen een forum over computers en daaraan verwante technologie. En alles wat niet binnen dat doel valt wordt per definitie in een minder toegankelijk forum geplaatst
En daarmee ben ik het volledig eenscurry684 schreef op 28 januari 2004 @ 12:15:
[...]
Er loopt reeds een interessant topic over HlpDsK's auto in GoT/T.net Crew Algemeen, waar vrijwel niemand van de userbase in kan. Your point being?
We runnen geen kantklosforum, geen autoforum, geen oudere-vrouwen-in-de-overgang forum, we runnen een forum over computers en daaraan verwante technologie. En alles wat niet binnen dat doel valt wordt per definitie in een minder toegankelijk forum geplaatst
natuurlijk niet dat ik niet in HlpDsK's auto topique kan
Daarom ook de vraag...
Omdat juist veel tweakers zich nu rond deze leeftijd begeven en dus ook een auto gaan kopen of al hebben.
Aangezien we tweakers zijn wordt er nogal veel aan gemod...
Ik heb ook een eigen draadje gehad over mijn Lada, waar ook wat mods in staan, maar misschien is het makkelijker om een centrale draad te maken, of standaard alle mods in de SG te plaatsen óf er een tijdelijk thema forum van maken, maar dat laatste werkt niet omdat het maar tijdelijk is, na een poosje zal de vraag vanzelf weer terug komen.
Waarom zou ik 't persoonlijk niet in de HK kunnen?
Persoonlijk vind ik de HK (ook nieuwe stijl) nog teveel humor, even wat anders, er wordt ook vaker niet serieus gereageerd en humor mag er nog steeds...
Waarom wél in de HK. Nou de HK levert door het bovenstaande altijd leuke reacties op, ook wel nuttige omdat er soms echte gekken rondlopen die vanallerlei uiteenlopende ideeën hebben en ook goede bijdragen leveren.
Waarom SG? Nou er worden daar meer autotopique's geopend en er komen ook wat meer reacties hierop.
Waarom SG niet? Omdat het fractly af en toe te serieus is, ik zie een automod topique niet goed staan tussen andere topique's van persoonlijke problemen en relatie troubles...
No ofi... 'course!
OK, dus de modjes zijn het erover eens dat autotopiques in de HK mogen, maar mogen ze nu ook in SG omdat hier de meeste auto topique's zijn...?curry684 schreef op 28 januari 2004 @ 13:10:
Ach zwahiel, volgens mij zegt [rml]HlpDsK in "[ mods] automodden?"[/rml] dat de 'serieusheid' ook in de HK voor dit soort topic goed bewaakt kan worden, en mocht het dermate structureel serieus worden en/of in de HK fout lopen is een move naar SG alsnog in 5 seconden gepiept
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Er wordt hier een discussie gevoerd over waar zo'n topic te openen, niet over een reeds geopend topic.curry684 schreef op 28 januari 2004 @ 12:15:
[...]
Er loopt reeds een interessant topic over HlpDsK's auto in GoT/T.net Crew Algemeen, waar vrijwel niemand van de userbase in kan. Your point being?
Vandaar dat ik voorstel om dit nieuwe topic dus in SG te zetten zodat we er allemaal wat aan hebben.
Dat er een topic over HlpDsk's auto in de CA loopt..... mja, blijft beHlpDsk'en met die auto
Nee, dat begrijp (weet) ik, maar er staan regelmatig autotopics in SG, dus waarom geen Groot Auto Topic (zoals er een How to become a Dj... deel VIII in AVH-forum)?We runnen geen kantklosforum, geen autoforum, geen oudere-vrouwen-in-de-overgang forum, we runnen een forum over computers en daaraan verwante technologie. En alles wat niet binnen dat doel valt wordt per definitie in een minder toegankelijk forum geplaatst
Fotografie, en dan zeker de digitale kant, heeft veel meer met computers te maken (denk aan bewerken, connecten, online zetten etc) dan met auto's. Er zijn genoeg auto-fora waar mensen hun hart op kunnen halen, dus waarom dan auto's een apart subforum op GoT zouden moeten hebben, tja. Straks krijgen we de vraag of er een birdwatch-subforum mag komen, snap je?OpifexMaximus schreef op 01 februari 2004 @ 14:51:
Ik vraag me af waarom er wel gekozen is om een fotografie subforum te openen terwijl er al veel langer en naar mijn idee net zo veel zo niet meer vraag naar een auto/motor subforum is?
Heb je een tweetal puntjes ... al vind ik dat idee van het birdwatchen wel ergReemF schreef op 01 februari 2004 @ 15:05:
[...]
Fotografie, en dan zeker de digitale kant, heeft veel meer met computers te maken (denk aan bewerken, connecten, online zetten etc) dan met auto's. Er zijn genoeg auto-fora waar mensen hun hart op kunnen halen, dus waarom dan auto's een apart subforum op GoT zouden moeten hebben, tja. Straks krijgen we de vraag of er een birdwatch-subforum mag komen, snap je?
De enige met authoriteit in SG en HK ([rml]HlpDsK in "[ mods] automodden?"[/rml]) zei toch echt HKzwahiel schreef op 01 februari 2004 @ 14:47:
Nou waar moet ie komen, ik ben persoonlijk ook voor SG, ik hoor van modjes dat ie in HK moet maar ook dat ie in SG moet, dus waar moet ie nu komen?
iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!
Verwijderd
Met alle respect, maar hoe weet je dat als je niet in de HK kan?SantjeS schreef op 08 februari 2004 @ 00:50:
dat is allemaal heel leuk en aardig maar niet iedereen kan in HK, en zo'n topic is heel wat nuttiger dan de meeste posts in HK...
Er is overigens niemand behalve jezelf die jou vertelt dat je geen toegang moet vragenSantjeS:
dat is allemaal heel leuk en aardig maar niet iedereen kan in HK, en zo'n topic is heel wat nuttiger dan de meeste posts in HK... ik zou hier bijvoorbeeld graag in willen reageren en wat dingen uitwisselen... maar dat gaat mij zo niet lukken. ik weet dat ik daar toestemming voor moet vragen maar ik vind het ook voor andere nuttiger om het in SG te doen
[rml]***[ HK] Belangrijk nieuws voor users met ID 1-70.000***[/rml]
Last time i checked was 1 < 53625 < 70000
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
omdat ik wel met irc mee kan lezen en daar worden nogal eens hk topics besprokenVerwijderd schreef op 08 februari 2004 @ 02:33:
[...]
Met alle respect, maar hoe weet je dat als je niet in de HK kan?
drm schreef op 08 februari 2004 @ 02:45:
[...]
Er is overigens niemand behalve jezelf die jou vertelt dat je geen toegang moet vragen
[rml]***[ HK] Belangrijk nieuws voor users met ID 1-70.000***[/rml]
Last time i checked was 1 < 53625 < 70000
dus je moet toestemming vragen zeg ik al ^^Zit jij in die range, dus is jouw userID tussen de 1 en 70.000 en heb je al toegang tot SG, dan mag je vanaf nu in het Schop een Modje forum een topic openen of je toegevoegd mag worden aan HK. Wees daarin wel realistisch: als je al een HK ban had, kom je er niet meer in. Heb je 3 officiële waarschuwingen gehad in het verleden, dan kun je het opzich ook wel vergeten. Beetje zelfkennis is dus vereist.
ik snap best dat jullie niet iedereen in de HK willen hebben maar ik vraag ook niet of ik de HK in mag, ik wil die andere nutteloze topics ook helemaal niet te hoeven lezen, ik wil hier alleen maar zeggen dat ik een topic als AUTO modding veel nuttiger vind en dus denk dat deze beter geplaatst is in SG
[ Voor 32% gewijzigd door DirkT op 09-02-2004 00:57 ]
InderdaadSantjeS:
dus je moet toestemming vragen zeg ik al ^^
Je redenering raakt echt kant noch wal, sorryik snap best dat jullie niet iedereen in de HK willen hebben maar ik vraag ook niet of ik de HK in mag, ik wil die andere nutteloze topics ook helemaal niet te hoeven lezen, ik wil hier alleen maar zeggen dat ik een topic als AUTO modding veel nuttiger vind en dus denk dat deze beter geplaatst is in SG
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Verwijderd
Dan geven ze daar een verkeerd beeld af.SantjeS schreef op 09 februari 2004 @ 00:47:
omdat ik wel met irc mee kan lezen en daar worden nogal eens hk topics besproken
Ik ga mee in de opmerking:
Verwijderd schreef op 27 januari 2004 @ 15:59:
HK != bullshit.
maar toch vond ik zo'n topic beter in sg passen, dat is dan wel een mening, ik vind het gewoon ook jammer voor de andere leden die nog geen toestemming voor hk krijgen. het is denk ik een topic met een groter tweak gehalte dan de andere.
maar ik zal er over ophouden dan maar en braaf toestemming gaan vragen