"We are what we repeatedly do. Excellence, then is not an act but a habit."
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
Vreemde is dat de jumper-settings alleen uitmaken voor de multiplier (maar alsnog niets uitmaken).
De settings zijn namelijk gelijk voor zowel de 66mhz FSB als de 100mhz FSB.
(Ding is zo stabiel als ik weet niet wat...maar overclocken
Er zat een "groot" blauw dipswitch blok op. De instellingen daarvan kun je vinden aan de onderkant van de kap van de kast
Met dat ding kun je een aantal processors selecteren. Je kunt proberen een instelling te vinden waarmee je je FSB op 75, 83 of 100mhz krijgt (ik denk dat alleen 100mhz erop zit aangezien het geen overclock mobo is
Ikzelf heb er niet mee overgeclockt, maar gewoon een ander mobo gekocht en de cpu overgezet. (is de beroemde SL2W8 doet 495mhz op lucht
Ik kon het trouwens ook niet aangezien de instellingen voor 300 en 450mhz dezelfde waren (zelfde MP alleen de FSB is anders en die leest hij van de cpu af en ik kende de plakband mod toen nog niet
[ Voor 3% gewijzigd door Syngrow op 27-01-2004 16:15 ]
enter the cool world of high performance
[ Intel C2D E6600 @ 5304MHz ][ Biostar TForce P965 Deluxe ][ Geforce2 MX400 PCI ][ Crucial Ballistix PC2-5300 CL3 ]
Kan die dingen zetten hoe ik wil maar maakt totaal niets uit...
Je noemt een plakband mod ???
Die ken ik niet...
Die staat ergens op Toms hardware guideTrouble schreef op 27 januari 2004 @ 20:44:
Dat probleem heb ik dus ook... hij leest de CPU uit en overruled de dipswitches...
Kan die dingen zetten hoe ik wil maar maakt totaal niets uit...
Je noemt een plakband mod ???
Die ken ik niet...
Hij is bedoelt voor de slot 1 cpu's met een FSB van 66mhz.
De bedoeling is dat je een "pin" (B21 om precies te zijn) bedekt met iets waardoor die geen contact meer maakt met het mobo. Ik heb hiervoor gewone plakband gebruikt en het werkte
Linkje: http://www6.tomshardware.com/cpu/19980514/index.html
Edit: er is trouwens ook nog een mogelijkheid op op die manier het corevoltage te verhogen van 2v naar 2.2v of 2.4v (dat laatste is niet aanteraden aangezien 2.4v een beetje veel is
linkje: http://www6.tomshardware.com/cpu/19981215/sl2w8-06.html
[ Voor 18% gewijzigd door Syngrow op 27-01-2004 21:02 ]
enter the cool world of high performance
[ Intel C2D E6600 @ 5304MHz ][ Biostar TForce P965 Deluxe ][ Geforce2 MX400 PCI ][ Crucial Ballistix PC2-5300 CL3 ]