Toon posts:

[MSN] Sommige contacts als mailadres ipv nick?*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ondanks dat mijn msn zo staat ingesteld dat ik de schermnamen van mijn contactpersonen wil zien. Zie ik van sommige het email adres i.p.v. de door hen opgegeven schermnaam.

Hoe komt dat?

kompas

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
omdat die mensen nog niet ingelogt zijn terwijl jij online was sinds jij die msn voor het eerst opstartte. en dus heeft msn de namen nog niet kunnen uitlezen :)

[ Voor 8% gewijzigd door G33rt op 27-01-2004 14:36 ]

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Wat je ook kan doen is, MSN+ installeren. Dan kan je je contacten een "eigen" naam geven, dan zie je in ieder geval niet meer van die vreemde/lange schermnamen.. :)

Als je het installeerd, wel even opletten, dat je een handmatige installatie doet, en GEEN sponsorsoftware laat installeren!

[ Voor 3% gewijzigd door Br@m op 27-01-2004 14:40 ]

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Verwijderd

Topicstarter
okay dat klopt. Maar sommige mensen waarvan ik zeker weet dat ze al 3 weken geen pc hebben gezien zie ik wel gewoon hun schermnaam.

Ik heb al een jaar dezelfde schermnaam. En ik heb 2 accounts. En bij de ene acount zie ik wel de schermnaam van de ander maar bij de ander zie ik het niet van de ander (slechts het emailadres).
Ze staan in elkaars contactenlijstje en ze staan beide ingesteld als showen op schermnaam!!!

Dat is dat toch raar?

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Titel iets aangepast...

kompas, de volgende keer graag een titel bedenken waarin een beknopte, duidelijke omschrijving van je vraag of probleem staat. Voor meer info:

Een topictitel, waar moet die aan voldoen?

B.v.d. :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-08 10:23

pasta

Ondertitel

Verwijderd schreef op 27 januari 2004 @ 14:47:
okay dat klopt. Maar sommige mensen waarvan ik zeker weet dat ze al 3 weken geen pc hebben gezien zie ik wel gewoon hun schermnaam.

Ik heb al een jaar dezelfde schermnaam. En ik heb 2 accounts. En bij de ene acount zie ik wel de schermnaam van de ander maar bij de ander zie ik het niet van de ander (slechts het emailadres).
Ze staan in elkaars contactenlijstje en ze staan beide ingesteld als showen op schermnaam!!!

Dat is dat toch raar?
Waarschijnlijk omdat ze nog niet online zijn geweest terwijl jij het andere contact gebruikte :)

Signature

Verwijderd

Topicstarter
nee dat heeft er niets mee te maken omdat het andersom wel zo is!!

pietje en marietje hebben beide een emailadres en een schermnaam

pietje staat in de lijst van marietje en marietje staat in de lijst van pietje....
okay:-)
goed
Pietje ziet de schermnaam van Marietje ONGEACHT OF ZIJ ON danwel OFFLINE IS!!
Marietje ziet ONGEACHT OF HIJ ON danwel OFFLINE IS!! de schermnaam van Pietje niet. Terwijl ze die wel van alle andere ziet die ze in haar lijst heeft staan.

hoop dat het zo duidelijk is...:-)
Pagina: 1