Toon posts:

Siemens Efficient 5950

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een aantal van deze routers voor een relatie van ons.
Ze gaan gebruikt worden voor KPN Office DSL. KPN kan ze namelijk zelf momenteel ook niet leveren en zij halen het bij dezelfde distributeur als ons.

Nu is de vraag of er mensen zijn die een bedrijf/distributeur weten die de Siemens Efficient 5950 verkopen en deze ook voorradig hebben.

Verwijderd

Met een Googletje binnen Nederland kom je inderdaad niet ver. Maar als je in het buitenland probeert te zoeken moet het wel lukken denk ik :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 januari 2004 @ 16:16:
Met een Googletje binnen Nederland kom je inderdaad niet ver. Maar als je in het buitenland probeert te zoeken moet het wel lukken denk ik :)
Wij werken liever met bedrijven in Nederland i.v.m. levertijden, garanties, verzendkosten etc... Er moeten toch eigenlijk wel meer bedrijven zijn die dergelijke routers leveren?

Verwijderd

Probeer de leverancier eens.

European Headquarters
Parc Centre
Boeing Avenue 8
1119 PB Schiphol-Rijk
Netherlands
Tel: +31 20 655 60 60
Fax: +31 20 655 60 65
E-mail: europe@efficient.com

en anders TopIt. maar waarschijnlijk is dat je distributeur.

kijk anders hier even voor de info

http://www.efficientnetworks.com/international.html#emea

• GrittyKitty
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-12-2021

GrittyKitty

Happy-Happy Joy-Joy

routershop.nl verkoopt de 5800 serie. Misschien kan je via hun de 5900 serie bestellen. Neem maar effe contact op zou ik zeggen

edit:
gaat het om een nieuwe aansluiting of een bestaande? Als het nieuwe DSL aansluiting is, kan je SDSL Bussiness DSL van xs4all nemen. Die ene modem zit in het pakket

[ Voor 42% gewijzigd door GrittyKitty op 30-01-2004 01:37 ]

Cigarette + Coffee = Breakfast of champion

Verwijderd

Topicstarter
GrittyKitty schreef op 30 januari 2004 @ 01:32:
routershop.nl verkoopt de 5800 serie. Misschien kan je via hun de 5900 serie bestellen. Neem maar effe contact op zou ik zeggen
helaas, zij hebben geen 5950 in hun assortiment.
GrittyKitty schreef op 30 januari 2004 @ 01:32:
edit:
gaat het om een nieuwe aansluiting of een bestaande? Als het nieuwe DSL aansluiting is, kan je SDSL Bussiness DSL van xs4all nemen. Die ene modem zit in het pakket
Het gaat om een nieuwe Odsl aanvraag, is het zelfde als de Business DSL van Xs4all alleen onder een andere naam. Maar KPN kan zelf momenteel geen routers leveren.

• proza
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-01 21:35
Probeer het hier eens

www.topit.nl _/-\o_

If you see me collapse, pause my Garmin!πŸšΆπŸƒ

Verwijderd

Topicstarter
Daar zijn ze juist niet op voorraad, dat is ook onze leverancier :)

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:14

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Mja, ten eerste vindt ik dit al geen PNS en ten tweede is het meer een "ik zoek ..." topic.
Helaas, deze gaat dus dicht.

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.