Ik heb een vervelend probleem met mijn scanner. Soms wordt het apparaat niet gevonden. Als de computer bijna is opgestart hoor je de scanner aan springen , soms doet ie dat dus niet....
Ik gebruik altijd ArcSoft Photostudio om mee te scannen , maar die geeft dan een foutmelding dat de scanner niet is aangesloten en kabel misschien niet goed is aangesloten. Daarna krijg ik een TWAIN-fout.
Canon Toolbox werkt dan ook niet. Als ik een knopje op me scanner indruk , scannen en afdrukken bijv. , dan wordt er na een minuut onbekende hardware gevonden. Ook krijg ik na een tijdje een melding dat een onbekend apparaat voor een storing heeft gezorgd en dat ie misschien vervangen moet worden...
Ik heb verschillende dingen geprobeerd...
- Drivers en Windows geupdate
- Ander USB kabeltje
- Andere USB poort geprobeerd
================
AthlonXP 2100+
ASUS A7V8X
512 MB DDR-Ram
WinXP Home (legale versie)
Canon CanoScan LiDE 50 (USB 2)
================
Ik gebruik altijd ArcSoft Photostudio om mee te scannen , maar die geeft dan een foutmelding dat de scanner niet is aangesloten en kabel misschien niet goed is aangesloten. Daarna krijg ik een TWAIN-fout.
Canon Toolbox werkt dan ook niet. Als ik een knopje op me scanner indruk , scannen en afdrukken bijv. , dan wordt er na een minuut onbekende hardware gevonden. Ook krijg ik na een tijdje een melding dat een onbekend apparaat voor een storing heeft gezorgd en dat ie misschien vervangen moet worden...
Ik heb verschillende dingen geprobeerd...
- Drivers en Windows geupdate
- Ander USB kabeltje
- Andere USB poort geprobeerd
================
AthlonXP 2100+
ASUS A7V8X
512 MB DDR-Ram
WinXP Home (legale versie)
Canon CanoScan LiDE 50 (USB 2)
================