Toon posts:

Conferentie planning

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben opzoek naar een stuk software voor de planning van een conferentie. Dit houdt de volgende situatie in:

Er worden 4 sessies gegeven, er zijn x onderwerpen ('lessen'), een les wordt gegeven door 1 docent, en er zijn meerdere zalen (en dus lessen) per sessie... en natuurlijk kan een docent en deelnemer niet in meerdere zalen per sessie zijn en dan soort regeltjes.. beetje duidelijk uitgelegd?
code:
1
2
3
4
5
                  zaal 1      zaal 2      zaal 3    zaal 4
sessie 1
sessie 2
sessie 3
sessie 4

Naja, in ieder geval, rooster planning is een heeeel breed begrip, van roosters voor werknemers, tot schoolroosters, tot rooster systemen voor het vergelijken van outlook agenda's enzovoort.. met andere woorden, ik heb overal heel veel gevonden maar nog steeds niet waar ik naar opzoek ben.

Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.

• pkouwer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10-2025
kun je niet met een eenvoudig Excel-document uit de voeten ?
wat zijn je bevindingen ?

[ Voor 19% gewijzigd door pkouwer op 27-01-2004 19:47 ]

Verwijderd

Topicstarter
pkouwer schreef op 27 januari 2004 @ 19:39:
kun je niet met een eenvoudig Excel-document uit de voeten ?
wat zijn je bevindingen ?
Nee.. het probleem is opzich niet de basis in roosteren, het tijdsintensieve zit 'm in de uitzonderingen,welke dus zorgen dat echt alle roosters van de deelnemers kloppen...

Het gaat dus niet om even snel dat voorbeeldje van hierboven in te delen.. dat hierboven is alleen van welke cursus in welke zaal en in welke sessie.. dit moet helemaal berekend worden aan de hand van beschikbaarheid van docent, grootte van de zaal en wensen van de deelnemers.