[Outlook Express] Mails zomaar verdwenen?

Pagina: 1
Acties:

• Ed.
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09-2022
Wat ik zonet meemaakte is afschuwelijk. Ik ga naar m'n Postvak-IN omdat er nieuwe mail op binnen is. Ik open de attachement van een vertrouwd persoon (die geen virus bevat) en sla 'm lokaal op.

Ik ga nog even naar internet, terug naar OE en tot mijn verbazing is in m'n postvak in ineens alle mail vanaf april 2003 tot nu verdwenen! He-le-maal weg.
Geen DBX files ergens anders te vinden en in de andere map: verzonden items of verwijderde items staat ook niets.
Opnieuw de DBX files importeren geeft geen resultaat en ik draai geen mcafee.
Ik ben nu bezig m'n D hd te recoveren met Get Data Back om te zien of ik eea terug kan halen.

specs:
W2K
OE 6.0028
IE 6.0.2800

Via de search kwam ik op soortgelijke topics uit, maar zonder oplossign. Ik hoop dat misschien iemand hier een oplossing voor heeft, want er zaten belangrijke mails in!

Heeft iemand enig idee hoe dit überhaupt mogelijk is? en natuurlijk: hoe krijg ik ze weer terug?

• Ed.
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09-2022
Het moet niet gekker worden... Ik start OE opnieuw op, zelfde probleem blijft.

Ik gooi de dbx files over naar andere comp via het netwerk, start OE voor de test nog eens opnieuw op, nog steeds zijn de mails weg.

Laat de pc ff met rust, kom kwartier / half uur later terug. Start OE op, zijn de mails er weer :?

Memory probleem ofzo gok ik. Enigste logische wat ik me kan bedenken

• John2B
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:27

John2B

I Love RAID5..!!

Misschien in de eventviewer meldingen te zien ?

[ Voor 34% gewijzigd door John2B op 27-01-2004 12:19 . Reden: Typo's en wat overbodige info weggelaten ]

A friendship founded on business is better than a business founded on friendship