Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein
Volgens komt het filter zelfs al in actie als hij uit de headers haalt dat er meerdere ontvangers zijn van dezelfde e-mail, dus dat zou betekenen dat je iedereen voor zich een e-mailtje zou moeten sturen, in plaats van allemaal tegelijk. Misschien moet je dat eens uitproberen.Mr-FaTMeN schreef op 27 januari 2004 @ 10:25:
Ik ben voor mijn werk een mail services aan het opzetten.
voor deze mail moeten de user expliciet aangeven dat ze mail willen ontvangen,
dus valt dit niet onder spam.
Nu is er natuurlijk een grote groep mensen die hotmail gebruiken,
en na testen door ons is gebleken dat hotmail onze mail noteert als spam.
We sturen netjes alle headers mee, en het mail is netjes opgebouwt.
Heeft er iemand een idee waar hotmail op filtert?
Of heeft er al iemand ervaring mee?
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Wat bedoel je precies met mail service ?Mr-FaTMeN schreef op 27 januari 2004 @ 10:25:
Ik ben voor mijn werk een mail services aan het opzetten.
voor deze mail moeten de user expliciet aangeven dat ze mail willen ontvangen,
dus valt dit niet onder spam.
Nu is er natuurlijk een grote groep mensen die hotmail gebruiken,
en na testen door ons is gebleken dat hotmail onze mail noteert als spam.
We sturen netjes alle headers mee, en het mail is netjes opgebouwt.
Heeft er iemand een idee waar hotmail op filtert?
Of heeft er al iemand ervaring mee?
Ben je een mail groep aan het creeeren voor meerdere adressen ?
Heb je een domein ?
Stuur je uit naam van het domein ?
Is het domein op een black list gelist ?
Eerst het probleem, dan de oplossing
Je doet bij ons een aanvraag en krijg dan van ons de gegevens geheel geautomatiseerd terug.Japie_17 schreef op 27 januari 2004 @ 10:31:
[...]
Volgens komt het filter zelfs al in actie als hij uit de headers haalt dat er meerdere ontvangers zijn van dezelfde e-mail, dus dat zou betekenen dat je iedereen voor zich een e-mailtje zou moeten sturen, in plaats van allemaal tegelijk. Misschien moet je dat eens uitproberen.
Dus elk mailtje word apart gestuurt omdat dit per persoon verschillend is.
Je kan het systeem vergelijken met een bestel site waar je een bevestiging terug krijg.
De gebruikers de filter laten aanpassen willen we eigelijk voorkomen.
Maar het mailtje moet er toch door heen kunnen komen.
Oftewel als jullie in MAPS/RBL voorkomen wordt de mail geblokt.
http://mail-abuse.org/rbl/
[ Voor 9% gewijzigd door djexplo op 27-01-2004 11:01 . Reden: Link ]
'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'
idd, dat had ik ook gezien heb gelijk na gekijken of we er in stonden maar dat staan we gelukkig niet.djexplo schreef op 27 januari 2004 @ 10:58:
Microsoft's Hotmail, a free Web-based email service, last week said it had subscribed to the Mail Abuse Prevention System's (MAPS) Realtime Blackhole List (RBL). The list filters email coming from servers known to be conduits for unsolicited commercial email, or spam.
Oftewel als jullie in MAPS/RBL voorkomen wordt de mail geblokt.
http://mail-abuse.org/rbl/
dus daar kan het niet aanliggen
Op hoog niveau, worden alleen maar de berichten van gebruikers die in de contactpersonenlijst doorgelaten. Aangezien dit denk ik niet bij alle gebruikers zal zijn, zul je zowiezo bij die gebruikers in de junk-mail folder komen.
Ik heb ook regelmatig dat ik mail op mijn junk-box krijg van een site, waarvan ik een bevestiging kreeg. Daar valt helaas niets aan te doen. (misschien een peperduur contract met Hotmail
Je zult dan een melding moeten geven voordat de mail verstuurd gaat worden aan de gebruiker, dat hij moet denken aan zijn junk-mail/spam settings. Dat het berichtje niet daar terecht komt.
(Ik krijg zelfs echte berichten van Microsoft in mijn junk-folder
let the past be the past.
Je kunt in je mail wat experimenteren met (het weglaten van) bepaalde keywords. Probeer uit te vinden wat het filter triggert.
Of bel of mail gewoon even.