[Outlook] Veel mail tegelijk antwoorden..

Pagina: 1
Acties:

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:22
Dag,

wellicht is de vraag al een paar x voorbij gekomen maar ik kon 'em na zoeken niet echt vinden.

Probleem is het volgende. Ik heb in mijn Inbox een stuk of 300 mailtjes staan, globaal allemaal met dezelfde inhoud (felicitatie). Nu wil ik iedereen terugmailen met bijvoorbeeld de text: "Dank voor je felicitatie".

Nu kan ik dat natuurlijk voor iedereen afzonderlijk gaan doen, echter het zou mooier zijn als ik dat gewoon ineens zou kunnen doen.

Nu werkt CTR-A (select all) en dan Ctr-R (reply) niet, maar wellicht heeft iemand anders een idee hoe ik dit wel zou kunnen doen?

BVD.

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Verwijderd

1 Mailtje maken en dan gewoon iedereen als BCC toevoegen?

• party42
ja natuurlijk zou dat kunnen, echter het gaat om mensen die ik nog niet in het adressenboek heb staan.

Dus dan zou ik alsnog elk mailtje moeten openen, iedereen tijdelijk toevoegen (aan een groep ofzo) en vervolgens een bcc mailtje sturen.

Ik hoop dat het makkelijker kan.

• Jaspertje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-08 16:04

Jaspertje

Max & Milo.. lief

Volgens mij kan het niet. net als Repeat zegt zal je gewoon iedereen appart moeten toevoegen..

Verwijderd

Volgens mij kan je met een macro de handeling van het plaatsen van de adressen in je adresboek het eea automatiseren. Ik weet echter niet zeker of dit zal werken omdat ik om mijn werk zit en niet echt te tijd heb om dit nu dieper uit te zoeken. Maar er staat me iets bij dat het met de macro kan lukken.

Succes.

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10:44

DDX

alle mailtjes die je wilt beantwoorden naar map verplaatsen
(of weten waarop ze uniek zijn)

rule aanmaken met 'reply using a secific template'

en dan die rule op die folder laten runnen

[ Voor 18% gewijzigd door DDX op 27-01-2004 16:53 ]

https://www.strava.com/athletes/2323035

• party42
ola DDX, goeie tip.

Zoals je zei heb ik alle mail in 1 map gegooid en vervolgens met een regel alle mail uit deze map bentwoord volgens een bepaald sjabloon.

Dus dank! 't Werkte!

Verwijderd

Sorry om dit oude topic boven te halen.

Ik wil iets gelijkaardig als de topicstarter doen, maar dan wel bij verstuurde berichten.
Ik wil dus een aanvulling sturen op een mail die ik eerder stuurde.

In de rules kan ik echter nergens de optie vinden om nogmaals een mail naar dezelfde mensen (de afzenders dus) te sturen (ze staan ook niet in mijn adresboek)

iemand een andere oplossing achter de hand?

Verwijderd

niemand een mogelijke oplossing?
Pagina: 1