Toon posts:

[FlashMX] Probleem met link naar URL!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig met een website voor men vriendin. Alleen is er een probleem met het linken naar een url voor een foto.

Het beste is als jullie even kijken op :

www.computerproblemen.net/images/mendy.swf

als je hier naar het menu picture gallery gaat en daar op gallery 2 klikt dan opent hij ook nog de foto in gallery 1. Dit is echt heel raar want voor de rest werken de foto`s wel.

• Maverick2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:05

Maverick2001

Never look back

Ja het is lastig om de fout in een swf te zein. Een fla posten is misschien wel makkelijker.

Heb je een kopie van de buttons gemaakt. en zoja heb je niet ergens een actie laten staan?

Pura Vida

Verwijderd

Topicstarter
Maverick2001 schreef op 27 januari 2004 @ 09:41:
Ja het is lastig om de fout in een swf te zein. Een fla posten is misschien wel makkelijker.

Heb je een kopie van de buttons gemaakt. en zoja heb je niet ergens een actie laten staan?
Volgens mij heb ik geen actie laten staan. Ik post de fla wel ff. De fla staat op www.computerproblemen.net/images/mendy.fla (let op 6,5MB)

• stefanvverk
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
In de swf opent hij momenteel helemaal geen foto's. Heb je iets geweizigd ??
btw (19%): leuke vriendin :7

• Xander
  • Laatst online: 09:51
BIj mij werkt hij gewoon?

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• stefanvverk
  • Niet online
Wat werkt bij jou ? Ik kan inderdaad wel door de gallery's bladeren, dus krijg netjes de thumbs te zien van elke gallery. Maar klikken op de plaatjes voor een grotere versie is er niet bij.

• Xander
  • Laatst online: 09:51
stefanvverk schreef op 27 januari 2004 @ 20:56:
[...]

Wat werkt bij jou ? Ik kan inderdaad wel door de gallery's bladeren, dus krijg netjes de thumbs te zien van elke gallery. Maar klikken op de plaatjes voor een grotere versie is er niet bij.
Heb ik hier ook, maar ik kan in geen een van de 4 gallery's ergens op klikken, dacht dat dat zo hoorde?

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• stefanvverk
  • Niet online
Laten we wachten op een duidelijkere uitleg van de TS :Y)

Verwijderd

Topicstarter
stefanvverk schreef op 27 januari 2004 @ 21:19:
Laten we wachten op een duidelijkere uitleg van de TS :Y)
Ik had hem weer even gewijzigd omdat ik eigenlijk wilde proberen om met flash een venster naar voren te halen met daarop de foto en een knop om de foto op te kunnen slaan. Het is namelijk heel erg belangrijk dat de fotografen de foto`s op kunnen slaan, tevens vond ik het zonde om dit design te gaan verzieken met een nieuw browser window. Zit nu even internet rond te spitten om dit allemaal voor elkaar te krijgen. Suggesties zijn natuurlijk altijd welkom.

• stefanvverk
  • Niet online
Een nieuw venster openen vanuit Flash kan altijd. 2 opties:
-Venster in Flash zelf, foto's NIET opslaan-baar.
-Nieuw HTML-venter/Popup, foto's WEL opslaan-baar.

Ik zou gaan voor een nieuw HTML venster, dmv javascript. Dat javascript zet je op die onClick action in je Flash bestand.
Als je geen leuk/goed script kan vinden; geef ff een belletje, help ik je verder.

Maar dus op dit moment mijn tip;
HTML venster / Popup
Pagina: 1