Toon posts:

2 netwerken op een SDSL internet router.

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wij zitten met het volgende probleem, we gaan een IP VPN aan leggen tussen twee vestigingen, tot zover koek en ei.

Maar nu hebben we op de nevenlocatie twee net werken liggen. en die wil ik via een dus bijde over 1 en de zelfde IPVPN laten lopen.

het lijkt me dat ik dit gewoon met een router kan doen?

kan iemand me vertellen of dit zo kan en zo ja hoe . en anders heeft iemand dan een andere oplossing??

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand ook zo'n situatie?

Verwijderd

Mja, ik ga dit niet eens meer moven.

Ten eerste: kicken doen we hier niet binnen 24 uur, zeker niet in een forum waar je topic toch vijf dagen in de topiclist blijft staan.

Ten tweede: ik snap echt niet wat je wilt bereiken en welke vragen je hebt. Ongeveer drie maal zo duidelijk zijn zou misschien helpen.

Ten derde: ik zie totaal geen eigen initiatief. Welke plannen heb je zelf al gemaakt? Ik zou graag een soort hypothese zien, zodat het niet alleen een vraag is maar een vraagstuk waarbij jij de visie geeft zoals je die nu hebt.

Vooral als je aan dat laatste punt niet echt wil voldoen is PNS écht niet het juiste forum hiervoor. Mocht je er echt een heel mooi verhaal van maken, kun je het nog eens in PNS proberen. Anders mag je gewoon in NT opnieuw beginnen.

Succes :)

Dit topic is gesloten.