Echt heel irritant, als ik nero gebruik of easy cd creator hangt mijn systeem op 4 %, bij welk medium dan ook. is hier een verklaring voor?, ik hbe nero 5.5.0.9 en easy cd creator versie 5.1.02.0029, en een philips 2400 series brander... weet iemand wat er loos kan zijn?
- probeer op een geforceerde lagere snelheid te branden.
- andere smaak cd's geprobeerd?
- hoe is de brander aangesloten? mijn ervaring: beste resultaat indien brander als master is aangesloten en op een andere kabel dan de hd waarop de data staat die je wilt branden.
- andere smaak cd's geprobeerd?
- hoe is de brander aangesloten? mijn ervaring: beste resultaat indien brander als master is aangesloten en op een andere kabel dan de hd waarop de data staat die je wilt branden.
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
-firmware upgrade geprobeerd?
-WindowsXP's eigen branden funktie uitgeschakeld ?
-DMA settings geven geen foutmelding?
-laatste drivers geinstalleerd?
(WinXP) Kijk eens in computerbeheer > apparaatbeheer bij hardware eigenschappen naar de eigenschappen van de IDE controllers.
Staan die op DMA of PIO mode?
-WindowsXP's eigen branden funktie uitgeschakeld ?
-DMA settings geven geen foutmelding?
-laatste drivers geinstalleerd?
(WinXP) Kijk eens in computerbeheer > apparaatbeheer bij hardware eigenschappen naar de eigenschappen van de IDE controllers.
Staan die op DMA of PIO mode?