Hoi, ik heb net een nieuwe computer met o.a. een Asus 9600 XT erin gebouwd. Probleem is dat als ik de Catalysts (4.1) van de website van ATi haal en install (dus over een helemaal verse install van XP heen of na uninstall van de ASUS drivers) de computer na de reboot met dat schattige tekstballonnetje wel vertelt dat er nieuwe hardware is gevonden, maar dat hij dus NIET de driver die ik net heb geinstalleerd pakt. Hij zegt dat hij de software niet kan vinden. Vervolgens verwijs met de hand in de menu's die dan verschijnen van windows naar de directory waarin ik de drivers heb geinstalleerd. Windows vindt daar dan wel een .inf, maar vindt die dan gelijk ook niet goed om te gebruiken. Het vreemde is dat de drivers die ASUS op CD meelevert (en die er exact hetzelfde qua install procedure en plaatje etc. uitzien als een gewone Catalyst) wel gepakt wordt; de tekstballonnetjes zeggen direct dat ze de driver hebben gevonden en aan het installeren zijn. Kent iemand dit? Ik ben geen held met de search, dus nog niets gevonden.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2004 06:32 ]