hoe deel ik internet?

Pagina: 1
Acties:

• lambi80
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-07 22:17

lambi80

zucht....

Topicstarter
Ik heb met mijn huisgenoot een netwerkje, gewoon met twee UTP kaartjes en een crossover kabel. Mijn pc is bovendien via een tweede netwerkkaart verbonden met mijn kabelmodem. Nu is mijn vraag: hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn huisgenoot ook internet krijgt?
Ik had het al even geprobeerd met Sygate 4.0, dat werkte ook wel, maar zorgde voor irritatie als ik een spelletje ging spelen.
Het liefst gebruik ik hiervoor een gratis programma (Sygate niet dus) dat eenvoudig in te stellen is.

AMD XP 2800+@3200+ | Swiftech MC462 | Asus A7V600-X | 1024 MB PC3200 | IBM 60 GXP 40 Gb. | Geforce 5900XT | 40x12x40 Samsung CD-writer | 36 speed AOpen | Belinea 15" TFT

• dudek
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-11-2022

dudek

I spy with my little eye

Als je Win98 SE hebt, kun je ICS gebruiken...

edit:

probeer anders de search eens... ik weet zeker dat er hier al heel veel topics over gepost zijn...

Women, you can't live with 'em..... and you can't live with 'em!
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.

Verwijderd

Ik gebruik winroute pro 4.1. werkt heel mooi en als je je adresjes kent is het ook gratis.
als je een url wil om dit voor elkaar te krijgen moet je me maar icq'en. ik ga hier geen warez verkondigen

tweakers is the best

• Helldesker
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-05 20:17
Je kunt ook WinGate of SyGate gebruiken...

Verwijderd

kanook....
ik vindt persoonlijk winroute wel prettig werken. sygate heb ik ook een tijd mee gewerkt, omdat toen (versie 3.0) sygate 1 van de weinigen was waarmee je handmatig kon inbellen op de client. maar goed dat hoeft niet meer met kabel....