AMD XP 2800+@3200+ | Swiftech MC462 | Asus A7V600-X | 1024 MB PC3200 | IBM 60 GXP 40 Gb. | Geforce 5900XT | 40x12x40 Samsung CD-writer | 36 speed AOpen | Belinea 15" TFT
Als je Win98 SE hebt, kun je ICS gebruiken...
edit:
probeer anders de search eens... ik weet zeker dat er hier al heel veel topics over gepost zijn...
probeer anders de search eens... ik weet zeker dat er hier al heel veel topics over gepost zijn...
Women, you can't live with 'em..... and you can't live with 'em!
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
Verwijderd
Ik gebruik winroute pro 4.1. werkt heel mooi en als je je adresjes kent is het ook gratis.
als je een url wil om dit voor elkaar te krijgen moet je me maar icq'en. ik ga hier geen warez verkondigen
tweakers is the best
als je een url wil om dit voor elkaar te krijgen moet je me maar icq'en. ik ga hier geen warez verkondigen
tweakers is the best
Je kunt ook WinGate of SyGate gebruiken...
Verwijderd
kanook....
ik vindt persoonlijk winroute wel prettig werken. sygate heb ik ook een tijd mee gewerkt, omdat toen (versie 3.0) sygate 1 van de weinigen was waarmee je handmatig kon inbellen op de client. maar goed dat hoeft niet meer met kabel....
ik vindt persoonlijk winroute wel prettig werken. sygate heb ik ook een tijd mee gewerkt, omdat toen (versie 3.0) sygate 1 van de weinigen was waarmee je handmatig kon inbellen op de client. maar goed dat hoeft niet meer met kabel....