Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
ik schrijf sindsdien alleen nog maar met een marker op de schijfjes, en dat gaat verder prima. ik kan je de Pentel Maxiflo permanent markers zeker aanraden, hier zit in tegenstelling tot een standaard marker geen "tampon" in met inkt, maar alleen maar inkt
(en ja, ik download en fik veel
Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j
[ Voor 20% gewijzigd door me1299 op 28-01-2004 11:54 ]
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Stickers zijn uit den boze!
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Verwijderd
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Verwijderd
Dan heb je waarschijnlijk nog nooit een dvd speler gehad waarbij je met een pincet delen van je "mooie" glossy label hebt kunnen pulken. Labels hebben voordelen maar nog meer nadelen,KillerBeeForEver schreef op 28 januari 2004 @ 16:37:
Het lijkt me dat labels en stiften beiden even schadelijk (kunnen) zijn, maar als ik dan toch moet kiezen tussen twee 'kwaden', dan toch echt een glossy label hoor, een stift vind ik zo ontzettend lelijk staan (en al helemaal als je een verrot handschrift hebt...).
Voordeel:
Ziet er retegaaf uit (mits je een goede printer hebt)
Beschermt de toplaag
Nadeel:
Als het loslaat neemt het waarschijnlijk een stuk van de toplaag mee.
Beschadigt zien ze er niet uit en maakt een cd/dvd instabiel.
Bij veel warmte schommelingen kan de lijmlag versneld uitharden en kapot gaan.
Afkloppen misschien, maar nee, ik heb hier nog nooit last van gehad, dit terwijl ik toch al enkele jaren dergelijke labels gebruik (en ook afspeel in m'n standalone speler). Als je zoiets hebt, dan is het inderdaad zwaar kl*te lijkt me, maar gelukkig deel ik die ervaring dus (nog?Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 16:47:
[...]
Dan heb je waarschijnlijk nog nooit een dvd speler gehad waarbij je met een pincet delen van je "mooie" glossy label hebt kunnen pulken. Labels hebben voordelen maar nog meer nadelen,
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"