Y'z Dock GEZOCHT!

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• NISMO
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-06 01:16
hoi allemaal
ik ben opzoek naar de Y'z Dock ik heb het hele net bijna afgespeurt maar kan het nergens meer vinden blijkt dat makers gezeik hebben gehad met Apple
dus als iemand het nog ergens heeft liefst een nl of engelse versie
neem dan aub contact met me op Sicko_@hotmail.com of f.sebregts@home.nl
bij voorbaat dank allemaal
ps als iemand een d/l locatie weet let me know
groeten NISMO }:O

rYs 4 life

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ik heb je topic even verplaatst naar Schop een Modje met een slotje, zodat jij het nog wel gewoon kan lezen.

Ik sluit het namelijk even omdat het niet helemaal duidelijk is wat de (legale) status hiervan is gezien het stoppen van de distributie. Ik ga even in overleg, mail me overmorgen om me een schop onder mn kont te geven als je nog geen antwoord van me hebt gehad ;)

GEZOCHT! is trouwens hoe dan ook overdreven schreeuwerig voor een titel en mailen is niet erg sociaal op een forum: daar hebben anderen niets aan ;)

Overigens is GoT in ieder geval geen bestandsuitwisseling platform, maar idd id het slecht te vinden.
edit:

Hmmm, en dan probeerde ik net de verkeerde, dode, link van majorgeeks ipv de werkende :+

[ Voor 12% gewijzigd door F_J_K op 27-01-2004 00:12 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

edit: inderdaad gewoon [google=Y'z Dock] en dan de tweede hit 7(8)7
Nog gewoon te vinden dus.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.