Toon posts:

42 inch Plasma scherm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag Luitjes,
Ik ben van plan om een plasma scherm aan te schaffen van 42 inch voor de prijs van 3500-4200 euro. Het moet er een zijn zonder boxen, met een grijs vierkante omlijsting. Ik twijfel tussen LG , Fujitsu, Pioneer, Panasonic, Thomson en Philips.

Wat zijn jullie ervaringen met Plasma ? Hoe zit het met het inbrandenvan logo's , stroomverbruik, 4:3 beeld, gewone TV beelden en het gebruik van videospelletjes als de GameCube ?

Ik ga er een kopen, ik heb een hekel aan LCD , veel te bright en die inkijkhoek word ik niet goed van.

Any advice is welkom, thanx !

Verwijderd

Als je zelf wat had gezocht had je makkelijk kunnen vinden dat plasma niet lang mee gaat.

Het inbranden van logo's valt wel mee aangezien de meeste zenders hun logo telkens iets laten verspringen. Videospellen zijn ook niet echt aan te raden omdat daar vaak dezelfde achtergronden zijn en je zo dus snel je scherm inbrandt.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gelezen dat plasma schermen 25.000 branduren mee gaan , even veel als een CRT tv. En dat het inbranden meevalt, het is niet inbranden maar nagloeien!
ik wil graag commentaar van mensen die er een hebben of in een winkel werken waar ze de hele dag aan staan.
Wat zijn jullie ervaringen ermee ?

Verwijderd

Bij de Mediamarkt hebben 'we' (ja ik weer :z) eenstuk of 6 demo's staan en die vertonen geen enkel teken van mankement. En sommige modellen staan er al een paar maanden, want het ene model is populairder dan de andere.

Verwijderd

let op verkooppraatjes dat inbranden allemaal mee valt... worden shifting technieken voor gebruikt..

daarnaast wordt plasma alweer uitgefaseerd omdat lcd het over gaat nemen.

Het is altijd moeilijk onderwerp plasma tv's je hebt altijd voorstanders en tegenstanders en geen midden weg.

In alle topic's, praatjes, blaadjes, reviews etc heb ik nog maar 1 ding gehad waar je echt wat aan hebt.

Huur er 1 voor een tijd... kijk of je er dan nog steeds zo gek op bent...

Verwijderd

Wij hebben zelf beneden een oude versie van de Sony KP-44PX2 en daar zeiden ze ook van dat die een bepaald aantal uren te gaan had. Deze draait nu al 12 jaar met dezelfde lamp, en word ook volop op gegamed.

Deze was toen 12.000 gulden bij de megapool. En hebben hem uiteindelijk meegekregen voor 10.000 gulden. Dus das ook ongeveer jouw budget.

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 23:12:
Wij hebben zelf beneden een oude versie van de Sony KP-44PX2 en daar zeiden ze ook van dat die een bepaald aantal uren te gaan had. Deze draait nu al 12 jaar met dezelfde lamp, en word ook volop op gegamed.

Deze was toen 12.000 gulden bij de megapool. En hebben hem uiteindelijk meegekregen voor 10.000 gulden. Dus das ook ongeveer jouw budget.
Het gaat om een plasmascherm? :?
en nu weer ontopic ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 23:11:
Het is altijd moeilijk onderwerp plasma tv's je hebt altijd voorstanders en tegenstanders en geen midden weg.
Tsja zolang je geen eenduidig positief antwoord krijgt, geef ik niet zomaar 6000+ euro uit, snappez-vous.
Er mogen best nadelen aan verbonden zijn, maar bij zo'n bedrag wil wat fatsoenlijks hebben. En een nadeeltje is tot daar aantoe, maar een keihard onmiskenbaar gebrek in de techniek vind ik onverkoopbaar bij zo'n bedrag.

• deDorus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-02 11:51

deDorus

Meisje, ik ben een C-man...

Kijk hier even naar:
http://www.trosradar.nl/?url=PHP/news/0/372
Is heel verhelderend...

Verwijderd

De fabrikanten van plasma-televisies zijn niet onbekend met het gevaar van inbranden. Philips erkent het probleem, maar legt de oplossing bij de omroepen. Die zouden volgens Philips het logo niet altijd op exact dezelfde plaats moeten zetten.
Dat is ook lekker de schuld verleggen.

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:54

Shunt

Boe

Verwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 23:05:
Ik heb gelezen dat plasma schermen 25.000 branduren mee gaan , even veel als een CRT tv. En dat het inbranden meevalt, het is niet inbranden maar nagloeien!
ik wil graag commentaar van mensen die er een hebben of in een winkel werken waar ze de hele dag aan staan.
Wat zijn jullie ervaringen ermee ?
dit is niet waar de black licht gaat 25.000 branduren mee
het scherm zelf een stuk minder lang ;)

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Pagina: 1