edit:
ik wil niet lullig overkomen - maar ik krijg niet eens een clonedrive, is dit een nieuwe functionaliteit van 4.x oid?
[ Voor 41% gewijzigd door G33rt op 26-01-2004 22:07 ]
Als je niet blindelings op [volgende][ok] klikt wel.. Maar lees je eerst voordat je op [ok] klikt dan kan je wel eens wat uitvinkencharrel schreef op 26 januari 2004 @ 22:03:
iig kan je aan het begin kiezen om hem niet te installeren. Lijkt me tamelijk simpel dus.
Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi
"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft
En daar zul je het mee moeten doen, het is toch echt de bedoeling om zelf wat te proberen, zoeken, etc en ik geloof niet dat dat nu is gebeurd: meteen de eerste hit bij [google=virtual clonedrive] geeft een manierCompunologist schreef op 26 januari 2004 @ 22:07:
Start->CloneCD->CloneCD Tray->Rechtermuisknop->Virtual CloneDrive->Number of Drives->Disabled
Je bent er al wel eerder op gewezen geloof ik maar lees FAQ topicstart nog eens door ajb
edit:
Verwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 22:12:
ff een topicreport gedaan, dit kan makkelijk met de search en/of google gevonden worden
Dank voor de TR maar dat hoef je dan niet in het topic te melden hoor, we zien het vanzelf wel
[ Voor 21% gewijzigd door F_J_K op 26-01-2004 22:16 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.
![]()