tot nu toe kosten die dingen nog rond de 30.000 piek en de schijfjes +/- 100, geen goede redenen om veel ervaring mee te hebben.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
je lult,
www.informatique.nl
5 gb per kant op 1 schijfie
brander kost tussen de 1000-1500 piek.. ligt eraan welk merk je kiest
www.informatique.nl
5 gb per kant op 1 schijfie
brander kost tussen de 1000-1500 piek.. ligt eraan welk merk je kiest
okee die eerste prijzen zijn overdreven maar een sch8ijfje en writer zijn nog steeds te duur als back up middel want je hoeft het niet te doen voor verkoop ofzo want alleen de writer en soms ook een andere normale dvd speler kan ze lezen verder heppie er nix an
dus nog nie doen anders had ik zelf meteen al een writer gekocht ipv een speler
dus nog nie doen anders had ik zelf meteen al een writer gekocht ipv een speler
.
mja, ik zoek dus een mening van iemand die zo'n ding heeft.
DVD-RAM is inderdaad drive-afhankelijk.
maar de drives kunnen meerdere formaten schrijven die dus wel te lezen zijn in normale DVD spelers.
en dankzij de flashrom zijn dit soort apparaten omtebouwen naar nieuwe formaten
geld boeit niet
DVD-RAM is inderdaad drive-afhankelijk.
maar de drives kunnen meerdere formaten schrijven die dus wel te lezen zijn in normale DVD spelers.
en dankzij de flashrom zijn dit soort apparaten omtebouwen naar nieuwe formaten
geld boeit niet
Super leuk zo'n brander, maar HET probleem!!!
Er is geen standaard, dus als je nu een zou kopen is de kans groot dat je later de lul bent aangezien jij dan de enige bent die die gebrande dvd's kan lezen, tenzij al je vrienden zo'n ding kopen, maar da's wel erg duur. Dus w8 af en hou het nieuws in de gaten.
Er is geen standaard, dus als je nu een zou kopen is de kans groot dat je later de lul bent aangezien jij dan de enige bent die die gebrande dvd's kan lezen, tenzij al je vrienden zo'n ding kopen, maar da's wel erg duur. Dus w8 af en hou het nieuws in de gaten.
no comment
LD, gewoon een grote smoel opzetten als iemand je ergens antwoord op geeft
. Nu ben je niet de enige die zo'n topic leest dus voor degene die wel wil weten hoe het zit, die brander waar jij het over hebt is een DVD RAM, ik ga er van uit dat als je wilt branden dat je schijfje op alle spelers te gebruiken moet zijn en dat gaat dus niet met een DVD RAM. Die prijs van 30.000 is niet zo overdreven, er komt dit jaar waarschijnlijk een echte brander voor +/- US$ 5000 en die wordt alleen in Japan en USA uitgebracht (voorlopig).
Maw er is nog vrijwel geen consumenten DVD brander waar je meer mee kan doen dan een backupje draaien of je moet de geldpest hebben.
Maw er is nog vrijwel geen consumenten DVD brander waar je meer mee kan doen dan een backupje draaien of je moet de geldpest hebben.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
AFAIK kunnen de dvd's die je met een writer zoals die CL van $240 brandt, ook spelen op dvd-spelers van de nieuwste generatie (dus o.a. Pioneer 10x), zo zijn er wel meer drives die dvd-ram's kunnen lezen.
Pagina: 1